برگزاری کارگاه قصه‌گویی بر پایه‌ی فابک در دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه

در راستای فعالیت‌های بیست ‌و پنجمین جشنواره‌ی قصه‌گویی در استان، برگزاری کارگاه قصه‌گویی بر پایه‌ی فابک در دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه انجام گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای فعالیت‌های بیست ‌و پنجمین جشنواره‌ی قصه‌گویی در استان، برگزاری کارگاه قصه‌گویی بر پایه‌ی فابک در دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه انجام گرفت .
با توجه به اهمیت عمومی‌سازی قصه‌گویی و تعمیم این فعالیت در تمامی اقشار اجتماع و نظر به رایزنی‌های صورت گرفته با اداره‌ کل آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان استان جهت برگزاری دوره‌های آموزشی برای آموزگاران و دانشجو معلمان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برگزاری این کارگاه‌ها ادامه دارد . 
در همین راستا حضور کارشناسان شاخص کانون به عنوان استاد دوره در کارگاه‌های آموزشی، سبب گردیده تا جامعه‌ی هدف اشراف بیشتری به قصه و قصه‌گویی پیدا نموده و حتی آمادگی لازم جهت حضور در جشنواره را پیدا نمایند . 
کارگاه قصه‌گویی با محوریت فابک توسط استاد توانمند این دوره فرزانه لطیفی ( مدرس، داور و برگزیده‌ی جشنواره‌های قصه‌گویی ) تدریس شد و در خصوص قصه‌و قصه‌گویی، بیست و پنجمین جشنواره‌ی قصه‌گویی و نحوه‌ی آماده‌سازی برای حضور در جشنواره، شیوه‌ی انتخاب قصه‌ و سبک آن با توجه به شخصیت قصه‌گو، فابک و پیاده‌سازی آن در قصه‌گویی توضیحاتی داده شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =