جشن کتابخانه‌ای قصه‌گویی مرکز شماره سه شهرکرد برگزار شد

همزمان با بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی، جشن کتابخانه‌ای قصه گویی مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ شهرکرد، با همکاری نهاد کتابخانه‌ها در محل  سالن اجتماعات کتابخانه  امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری؛ صغری کاوه مربی مسوول مرکز شماره سه شهرکرد گفت: اعضای این  مرکز روز چهارشنبه سوم آبان همزمان با بیست و پنجمین جشنواره بین اللملی قصه گویی به اجرای برنامه های قصه گویی پرداختند.

جشن کتابخانه‌ای قصه‌گویی مرکز شماره سه شهرکرد برگزار شد

در این برنامه که با حضور معاونت  فرهنگی کانون، کارشناس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ شهرکرد، کارشناس و مشاوره نیروی انتظامی، کارشناسان کانون دانش آموزی، جمعی از والدین و اعضای فعال قصه گویی، فرهنگیان و دانش آموزان مدرسه پروین برگزار گردید، فعالیت‌های متنوعی به اجرا درآمد.

از جمله این برنامه ها قصه گویی آیینی سنتی ستایش محمدیان، قصه گویی زهرا نادری از اولیای فعال قصه گویی، قصه گویی ملیکا همتیان عضو فراگیر و شاهنامه خوانی توسط حدیث فتح اللهی از دیگر اعضای این مرکز بود.


زهرا بابادی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  ضمن خوشامد گویی به میهمانان برنامه توضیحاتی در خصوص جشنواره قصه گویی ارائه کرد و از زحمات برگزارکنندگان برنامه تقدیر نمودند .

جشن کتابخانه‌ای قصه‌گویی مرکز شماره سه شهرکرد برگزار شد
همچنین عاطفه طاهریان کارشناس و مشاوره نیروی انتظامی در این جشن قصه گویی ضمن قدردانی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جهت ارائه خدمات ارزشمند به کودکان و نوجوانان بر ضرورت و اهمیت قصه گویی و نقش سازنده‌ی مربیان در آموزش مفاهیم آموزشی، دینی و اخلاقی به ‌کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =