«بچه زرنگ» یک ماهه ۲۰میلیاردی شد/ بیش از نیم‌میلیون مخاطب انیمیشن شدند

همزمان با فروش ۲۰میلیاردی انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» بیش از ۵۵۰هزار مخاطب، به تماشای این اثر نشسته‌اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری که فضایی ماجراجویانه دارد در کمتر از یک ماه توانست به رقم فروش ۲۰میلیارد تومان برسد.

این انیمیشن سینمایی از پنجم مهر ۱۴۰۲ در سالن‌های سینمایی سراسر کشور اکران شده است و شب گذشته قبل از رسیدن به یک ماه توانست به فروش ۲۰میلیارد تومانی و مخاطبی بیشتر از ۵۵۰هزار نفر دست یابد.

این تعداد مخاطب و حجم فروش در یک ماه، پیش از این برای دیگر انیمیشن‌های سینمایی رخ نداده است و از این حیث یک رکورد قابل اعتنا برای «بچه زرنگ» محسوب می‌شود.

«بچه زرنگ» یک ماهه ۲۰میلیاردی شد/ بیش از نیم‌میلیون مخاطب انیمیشن شدند

«بچه‌زرنگ» محصول گروهی ۲۵۰ نفره از هنرمندان در گروه هنرپویاست است که در گروه کارگردانی بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی و در گروه نویسندگان علی رمضان حضور داشته است.

همچنین هومن حاجی‌عبداللهی صداپیشه شخصیت «ببری» شخصیت مکمل فیلم را بر عهده دارد و سعید شیخ‌زاده مدیر دوبلاژ فیلم است. جواد پزشکیان، هدایت هاشمی، میرطاهر مظلومی، ژرژ پطروسی، مینا قیاسپور، مریم رادپور، تورج نصر، اردشیر منظم، مهسا عرفانی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری، علیرضا دیباج، متانت اسماعیلی و پویا فهیمی صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند.

فرایند تدوین پایانی انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» ازسوی حسن ایوبی، آهنگ‌سازی از سوی امیر توسلی، اصلاح رنگ ازسوی سامان مجدوفایی و صداگذاری ازسوی حسین ابوالصدق انجام شده است.

پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» محصولی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا است.

«بچه زرنگ» یک ماهه ۲۰میلیاردی شد/ بیش از نیم‌میلیون مخاطب انیمیشن شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =