برگزاری کارگاه یک روزه ایده یابی در نقاشی

واحد آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان کارگاه یک روزه ایده یابی در نقاشی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان هرمزگان به همت واحد آفرینش‌های هنری کارگاه یک روز ایده یابی در نقاشی مسابقه بین‌المللی لویی فرانسه در مجتمع آفرینش بندرعباس برای دو گروه کودک و نوجوان بصورت مجزا برگزار شد.
در ابتدای این کارگاه نوشین فرهادی کارشناس آفرینش‌های هنری گفت: ایده پاسخ هر فرد به سوال است و تمام هنرمندان و صنعتگران و حتی رسته‌های مختلف شغلی به واسطه سوال‌های مربوط به شغل خود وارد فرایند ایده‌یابی می‌شوند. انتخاب بهترین ایده در پاسخ به سوالات و خیلی زودتراز فرآیند ایده پردازی شروع می شود.

برگزاری کارگاه یک روزه ایده یابی در نقاشی
در ادامه این نشست فرهادی افزود: موضوع‌های نقاشی در فراخوان‌ها همیشه در ذهن سوالاتی را به وجود می‌آورند سوالات عمیقی که در لایه لایه افکار ما نفوذ می‌کنند و ما را به دنیای خیال و خیال پردازی می‌کشاند و خیال و رویا یکی از عناصر سازنده در ایده پردازی است.
گفتنی است در ادامه این کارگاه تصاویری از بازی‌های المپیک، رشته‌های ورزشی، نمادهای المپیک برای کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته شد و توضیحاتی در رابطه با موضوع مسابقه نقاشی در فراخوان « لویی فرانسوا»، برای هرچه بیشتر آشنا شدن اعضا با المپیک و تحلیل و تخیل پردازی در ایده ارائه گردید.

برگزاری کارگاه یک روزه ایده یابی در نقاشی
در پایان ایده های اعضا به صورت طرح اولیه بر روی کاغذ اجرا شد. گفتنی است مهلت ارسال اثر در این فراخوان تا اواخر آبان می باشد.

برگزاری کارگاه یک روزه ایده یابی در نقاشی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =