اختصاص درآمد یک روز اجرای «روژا دلنیا باش» به مردم مظلوم غزه

با محوریت مظلومیت کودکان و نوجوانان در غزه و در هفته‌ی نوجوان، نمایش «روژا دلنیا باش» در فرهنگسرای آفرینش کرمانشاه روی صحنه می‌رود و درآمد یک روز اجرای این نمایش به مردم مظلوم غزه اختصاص پیدا می‌کند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با محوریت مظلومیت کودکان و نوجوانان در غزه و در هفته‌ی نوجوان، نمایش «روژا دلنیا باش» در فرهنگسرای آفرینش کرمانشاه روی صحنه می‌رود و درآمد یک روز اجرای این نمایش به مردم مظلوم غزه اختصاص پیدا می‌کند .
محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اوضاع تاسف‌بار کنونی فلسطین و ظلمی که اسرائیل در حق مردم و کودکان بی‌گناه این کشور دارد، این وظیفه‌ی ماست در هر جایگاهی که هستیم با تمام توان و داشته‌های خود اعلام انزجار نموده و همدلی و همراهی خود را با مردم فلسطین و غزه به هر شکلی که می‌توانیم نشان دهیم .
وی با اشاره به هفته‌ی نوجوان بیان داشت : این مناسبت بهانه‌ای شد تا بر همین اساس و با اجرای نمایش " روژا دلنیا باش " و با همراهی اعضای گروه، بتوانیم با اختصاص یک روز درآمد حاصل از اجرای این نمایش به مردم غزه همدلی خود را با این مظلومیت اعلام نماییم .
لازم به ذکر است نمایش " روژا دلنیا باش " به نویسندگی و کارگردانی رحمت غلامی از مربیان فرهنگی توانمند و با اجرای اعضای مستعد کانون استان در هفته‌ی نوجوان و از ۷ لغایت ۱۲ آبان‌ماه در محل فرهنگسرای آفرینش کانون به روی صحنه خواهد رفت .
این نمایش به مقوله‌ی ایثار و شهادت به‌صورت عام در تمام اجتماع و بعد موضوع دفاع مقدس و مظلومیت کودکان و نوجوانان در جنگ پرداخته و در انتهای نمایش نیز اشاره‌ای به کودکان و نوجوانان مظلوم غزه می‌شود؛ همچنین علاقه‌مندان جهت تهیه‌ی بلیط نمایش می‌توانند به محل اجرای نمایش در فرهنگسرای آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ، واقع در سه‌راه ۲۲ بهمن مراجعه نمایند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =