کد خبر: 332452
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
نشست توجیهی مدرسین جدیدالورود کانون زبان استان هرمزگان برگزار شد

با حضور مدیرکل، کارکنان و مدرسین ارشدکانون زبان ایران استان هرمزگان نشست توجیهی مدرسین جدید الورود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، این نشست روز پنجشنبه ۴ آبان ماه با حضور مدیرکل کانون زبان ایران استان هرمزگان، کارکنان و مدرسین ارشد باسابقه در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری برگزار شد.
هدف از این نشست ارائه مباحثی همچون روش تدریس در گروه های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، موارد اجرایی و اداری و... بود.
پروین پشتکوهی مدیرکل کانون زبان در ابتدای این نشست ضمن تبریک و آرزوی موفقیت به مدرسین جدید الورود گفت: مدرسان افراد مهمی هستند که نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در توسعه زندگی فردی زبان آموزان دارند زیرا شما مدرسان در تمام جنبه‌های زندگی الگوی زبان آموزان هستید و می توانید راهنما و الگو برای آنهاباشید.
پشتکوهی افزود: علاوه بر تخصص و مهارت شما در زبان آموزی رعایت ضوابط و قوانین کانون زبان امری بسیار ضروری است.
وی بر تعامل میان مدرسان جدید و مدرسان قدیمی به جهت بهبود کیفیت آموزش و خدمات مورد تاکید قرار داد و نسبت به برگزاری این نشست به جهت اشتراک تجربه ابراز امیدواری کرد.
گفتنی است در این نشست هانیه سالاری مسئول مرکز کانون زبان،رشیدی مدرس ارشد گروه بزرگسال ، طالبی مدرس ارشد گروه نوجوانان و رفیعیان مدرس ارشد گروه کودک و نوجوان در خصوص موارد اجرایی و اداری و ضوابط کانون زبان، روش های بهبود روش تدریس و قوانین کلاس صحبت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =