تقدیر کانون سنگرسازان بی سنگر استان زنجان از مدیرکل کانون همدان

رئیس کانون سنگرسازان بی سنگر استان زنجان از مدیرکل کانون همدان بابت برگزاری مهرواره قصه گویی از شهدای استان همدان و روایت خاطراتی از فرماندهان سنگرساز بی سنگر سراسر کشور با اهدا لوح تقدیر، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مهرواره قصه گویی از شهدای استان همدان و حضور فرماندهان جهاد سازندگی دوران جنگ تحمیلی از سراسر کشور به عنوان میهمانان ویژه این برنامه وظیفه سنگین دیگری را بر دوش کانون گذاشت. این مهرواره بابی شد برای شنیدن روایت های این سنگرسازان بی ادعا و تبدیل آن روایت ها به قصه هایی از جنس شجاعت و دلاوری برای کودکان و نوجوانان تا بدانند جنگ با وجود همه تلخی ها و سختی ها عظمتی داشته است به بزرگی دل و روح تک تک انسان هایی که در آن دوران حضور داشته اند.

یادآوری خاطرات زیبای این فرماندهان و سربازان انقلاب برای کودکان و نوجوانان فرصتی است برای همه دست اندرکاران فرهنگی- آموزشی و تربیتی تا با بیان کردن، بازگو کردن و نگاشتن آن خاطرات یاد و نام شهدا، جانبازان و ایثاراگران را که قهرمانان ما هستند زنده نگه دارند.

برگزاری مهرواره قصه گویی و بیان خاطره ای از یکی از فرماندهان جهاد سازندگی از دوران جنگ توسط یکی از اعضای قصه گوی کانون با زبان کودکانه برای حاضران دلنشین و جذاب بود تا آنجا که کانون سنگرسازان بی سنگر استان زنجان به پاس این میهمان نوازی و برگزاری این رویداد مبتکرانه و برنامه فاخر هنری به رسم یادبود و تشکر از برگزاری این مهرواره لوح تشکر  خود را تقدیم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان کردند که در این متن این لوح آمده است:

تقدیر کانون سنگرسازان بی سنگر استان زنجان از مدیرکل کانون همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =