کار مربی کانون از جنس عشق است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در بازدید از مرکز فرهنگی- هنری شیرین سو و کبودرآهنگ گفت: مشکلات و موانع همیشه وجود دارد اما نباید عامل بازدارنده برای مربیان کانون باشد زیرا یک مربی کانونی با عشق خالص خود برای بچه ها کار انجام می دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در بازدید دوره ای خود از مراکز فرهنگی- هنری شهرستان کبودرآهنگ و شهر شیرین سو دیدن  کرد و از نزدیک در روند کارهای این دو مرکز قرار گرفت.

معصومه ابراهیمی هژیر در بازدید از مرکز فرهنگی- هنری کبودراهنگ گفت: این مرکز تنها مرکز تخصصی نجوم کانون استان همدان بوده و از نظر تجهیزات رصد و تلسکوپ مجهز است و البته این امکانات باید در اختیار همه بچه های استان همدان باشد و از این ظرفیت استفاده شود.

کار مربی کانون از جنس عشق است

وی با بیان اینکه یکی از جذابترین رشته های کانون همین نجوم و رصد کردن آسمان است، افزود: باید با مدیران مدارس تعامل و ارتباط خوبی برقرار شود و دانش آموزان از این فرصت استفاده کنند و جامعه هدف بیشتری پوشش داده شود.

در بازدید از این مرکز و بررسی کتاب های کتابخانه قرار شد که تغییراتی برای بهبود عملکرد انجام بشود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  شیرین سو

کار مربی کانون از جنس عشق است

در ادامه از مرکز فرهنگی- هنری شهر شیرین سو بازدید به عمل آمد که اعضای کودک این مرکز با یک گلدان کوچک گل که خود آنها نقاشی کرده بودند به استقبال مدیر کل کانون آمدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در بازدید از آثار و  نقاشی های کودکان و نوجوانان این مرکز گفت:  مرکز شیرین شو، مرکز نقاشی های بین المللی است که اعضای این مرکز به همت مدیر هنری و فرهنگی آن سال هاست در مسابقات مختلف ملی و جهانی رتبه های برتر را کسب کرده و برای ایران افتخارآفرینی کرده اند.

وی ادامه داد: این مرکز باید با تلاش و کوشش مضاعف آثار فاخر بیشتری را تولید کرده و در سطح بین الملل بیش از این خود را نشان دهد.

ابراهیمی هژیر بیان کرد: مشکلات و موانع همیشه وجود دارد اما نباید عامل بازدارنده برای مربیان کانون باشد زیرا یک مربی کانونی با عشق خالص خود برای بچه ها کار انجام می دهد.

کار مربی کانون از جنس عشق است

مدیر مرکز فرهنگی- هنری شیرین سو در این دیدار گفت: در حال حاضر این مرکز مشغول آماده سازی آثار نقاشی بچه ها برای فراخوان دوسالانه هنرهای تجسمی کشور است که در زمستان امسال در همدان برگزار می شود.

طاقتی احسن ادامه داد: این مرکز ارتباط بسیار خوبی با مدارس دارد و اعضای نوجوان دختر رابط کانون با مدارس خود هستند و برای آنها کارتی طراحی شده که وقتی می خواهند برنامه ای در مدرسه اجرا کنند از این کارت استفاده کرده که معرف کانون پرورش فکری است.

وی ضمن معرفی آثار نقاشی اعضا اظهار کرد: علت برگزیده شدن آثار بچه ها از این مرکز این است که به عنوان یک مربی هنری بر روی سنت و آداب و رسوم تأکید دارم و دنیا اینگونه آثار را بسیار دوست دارند. همچنین استفاده از اسلیم های ایرانی و رنگ های شاد هم در نقاشی بچه ها وجود دارد.

مدیرکل کانون در بازدید از این مرکز در جریان مشکلات آن قرار گرفت و قرار شد که در اولین فرصت برای رفع مشکلات اقدامات لازم صورت بگیرد.

کار مربی کانون از جنس عشق است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =