کد خبر: 332560
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
بازدید 1966
کارگاه پدافند غیرعامل در کانون همدان برگزار شد

نشست تخصصی جهاد تبیین و پدافند غیرعامل در مجتمع شهید مدنی برای کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مجتبی حسینی یمین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، نشست تخصصی جهاد تبیین و پدافند غیرعامل در مجتمع شهید مدنی برای کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان همدان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مجتبی حسینی یمین به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

کارگاه پدافند غیرعامل در کانون همدان برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مجتبی حسینی یمین در این نشست اظهار کرد: پدافند غیرعامل در جهان از قدمتی به اندازه تاریخ زندگی انسان برخوردار بوده و همیشه جزء مهمی از زندگی بشر به حساب آمده است.

وی افزود: هر اقدام غیرمسلحانه‌ای که موجب کاهش آسیب‌پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ها، تأسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان‌های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن شود، پدافند غیرعامل نامیده می‌شود.

این استاد دانشگاه گفت: هدف از اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل، کاهش آسیب‌پذیری نیروی انسانی و تجهیزات حیاتی و حساس و مهم کشور علی‌رغم حملات خصمانه و مخرب دشمن و استمرار فعالیت‌ها و خدمات زیربنایی و تأمین نیازهای حیاتی و تداوم اداره کشور در شرایط بحرانی ناشی از جنگ است.

وی افزود: به بیان ساده‌تر پدافند غیرعامل، مجموعه اقداماتی است که انجام می‌شود تا در صورت بروز جنگ، خسارات احتمالی به حداقل میزان خود برسد.

کارگاه پدافند غیرعامل در کانون همدان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =