تماشاخانه سیار کانون با نمایش «هناس» میهمان کودکان شهر آفتاب شد

نمایش «هناس» با موضوع حمایت از کودکان بی‌دفاع غزه و فلسطین بر روی تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر آفتاب تهران اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون، همزمان با سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در روستاهای شهر آفتاب تهران به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، پخش انیمیشن، معرفی کتاب و سرود پرداخت.

بر اساس این خبر، نمایش هناس (نفس) به کارگردانی صادق کیانی‌مقدم با موضوع آسیب دیدن بچه‌ها در جنگ به‌خصوص کودکان بی‌دفاع غزه و فلسطین اجرا شد.

این اثر روایت مظلومیت کودکان آسیب دیده از بمباران شیمیایی جنگ ایران و عراق در دوران دفاع مقدس و بیمارستان المعمدانی شهر غزه و بمباران هوایی رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل است ‌که به شهادت کودکان ختم می‌شود. در پایان فصل مشترک این دو روایت، نمایشگاهی از عکس شهدای کودک برای تماشاچیان برپا می‌شود.

بازیگران این نمایش صادق کیانی‌مقدم و زهره غلامی هستند. دستیار صحنه موسیقی و افکت راحله حمزه‌ای، دستیار کارگردان و طراحی پوستر را مینا بهرامی‌تبار و ساخت دکور و اکساسوار را علیرضا حسین‌پور بر عهده داشته‌اند.

این نمایش به سفارش تماشاخانه سیار کانون و با همکاری و هماهنگی مرکز تولید تئاتر و تئاترعروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید و اجرا می‌شود.

تماشاخانه سیار کانون با نمایش «هناس» میهمان کودکان شهر آفتاب شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =