ژیلا طاهری تیزرو میهمان کودکان مرکز 3 همدان

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مرکز فرهنگی- هنری شماره 3 همدان با شعار " آینده خواندنی است " میزبان ۵۰۰ نفر از دانش آموزان بود و ژیلا طاهری تیزرو میهمان ویژه این برنامه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،  به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مرکز فرهنگی- هنری شماره 3 همدان با شعار " آینده خواندنی است " میزبان ۵۰۰ نفر از دانش آموزان بود.

مربیان مرکز با اجرای فعالیت‌هایی چون قصه‌گویی، شعرخوانی، کاردستی، نقاشی، وخوانی کتاب، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، بازی و سرگرمی و نمایش فیلم لحظات شاد و مفیدی را برای کودکان و نوجوانان فراهم کردند.

ژیلا طاهری تیزرو میهمان کودکان مرکز 3 همدان

در این روز  نویسنده کودک،  ژیلا طاهری تیزرو در بین دانش‌آموزان حاضر شده و در خصوص کتاب و کتابخوانی برای آنها صحبت کرد.

ژیلا طاهری تیزرو به دانش‌آموزان گفت: من معلم مقطع ابتدایی هستم، از کودکی عاشق انشا و ورزش بودم و هم چنان این دو رشته را ادامه دادم تا اینکه نویسندگی را انتخاب کردم.

وی افزود: تعداد بسیاری زیادی از داستان‌هایم در مجلات تخصصی کودک و نوجوان چاپ شده است مانند مجله پوپک، ارغوان، سلام بچه‌ها، دوست، روزهای زندگی بچه‌ها، سنجاقک و ...

ژیلا طاهری تیزرو میهمان کودکان مرکز 3 همدان

این نویسنده کودک خاطرنشان کرد: کتاب های چاپ شده من نور بابا و زورهای عجیب و غریب ( در باب عظمت و مناقب حضرت علی)، گربه پارکور کار با سه داستان طنز و کشتی جوانمردانه ورزش کشتی و...است و کتابهای در حال چاپ سه جلد است  در قالب طنز ( آموزشی ورزشی )، کتاب کودک در مورد شهر همدان و کتاب بلنگی

گفتنی است که این نویسنده در جشن سالانه ادبی و در بخش کودک و نوجوان در سالهای مختلف برگزیده بوده است.

دیپلم افتخار و رتبه اول بخش نویسندگان بزرگسال داستان نوجوان به خاطر اثر بلنگی در جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان را کسب کرده کرده است.

همچنین وی داور در قسمت مقدماتی دومین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب بوده است.

ژیلا طاهری تیزرو میهمان کودکان مرکز 3 همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =