داوران جشنواره قصه‌گویی استان اصفهان

داوران جشنواره قصه‌گویی استان اصفهان در بخش‌های مدرن و کلاسیک، آیینی و سنتی و زبان اشاره مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در حال داوری هستند .

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان اصفهان ،  بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی در استان اصفهان با رقابت 58 قصه‌گو روزهای ۲۷ تا ۲۹ آبان ۱۴۰۲ درحال برگزار ی است . 

بنابر این خبر، مهدی آرایی ناظر و استاد نشست تخصصی ، محبوبه بنازاده داور بخش ملی ،آیینی سنتی و زبان اشاره ، فرزانه قاسمی داور بخش ملی ، آیینی سنتی و زبان اشاره و مریم سامی داور بخش ملی و آیینی سنتی کار نظارت و داوری جشنواره را بر عهده دارند .

این جشنواره با همکاری مجدانه سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ، معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 4 اصفهان و بخصوص مجموعه فرهنگی باغ غدیر ، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج استان و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می گردد .

علاقه‌مندان می‌توانند این جشنواره را به صورت زنده از طریق پیام‌رسان شاد و نشانی https://shad.ir/kpf_esfahan  دنبال کنند .

همچنین ، آیین پایانی این جشنواره دوشنبه ۲۹ آبان ، ساعت 15 تا 17 در اصفهان ، کنار گذر اتوبان شهید ردانی پور، بعد از موزه دفاع مقدس ، پارکینگ شماره 6 مجموعه فرهنگی باغ غدیر ، سالن اجتماعات حکمت ، با معرفی برگزیدگان به دبیرخانه کشوری برگزار و به کار خود پایان می دهد .

داوران جشنواره قصه‌گویی استان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =