ویژه برنامه‌های هفته کتاب در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

هفته کتاب و کتاب‌خوانی با برنامه‌های متنوعی در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ویژه برنامه‌های هفته کتاب مراکز فرهنگی و هنری کانون استلان قزوین با استقبال اعضا و دانش‌آموزان روبرو شد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه بیش از ۱۶۰عضو و دانش‌آموز از برنامه‌های هفته کتاب بهره مند شدند.

هماهنگی برای بازدید دانش‌آموزان از مرکز و معرفی کتاب‌های کانون، روخوانی کتاب، شعر خوانی، اجرای مسابقه روان خوانی کتاب، اهدای جایزه به برندگان مسابقه و اعضای کتاب‌خوان مرکز، نمایش آثار پویانمایی کانون ، معرفی دومین نمایشگاه تخصصی کتاب، کارگاه کاردستی‌های مناسب برای کتاب‌خوانی از جمله نشانک کتاب از جمله فعالیت‌هایی بود که در این مرکز در هفته کتاب انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشست صمیمانه اعضا با ده نفر از اهالی قلم این شهرستان را برگزار کرد.دراین ویژه برنامه ده نفر از نویسندگان و شاعران این شهرستان با حضور کارکنان خانه فرهنگ آفرینش با ۶۰ دانش‌آموز مدرسه شهید حسن طاهرخانی دیدار کردند.

 در بخشی از این نشست دکتر مهران رحمانی ( از نویسندگان تاکستان) آثار دیگر مهمانان را معرفی کرد و درادامه اعضا پرسش‌های خود را مطرح کردند که توسط مهمانان این نشست پاسخ داده شد

بخش پایانی این برنامه قدردانی و تجلیل از نویسندگان مهمان و اعضای فعال مراکز بود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری مدارس ایران و رشد و سازمان جهاد کشاورزی چند ویژه برنامه اجرا شد.

 اجرای مسابقه، کارگاه کاردستی، روخوانی کتاب، بحث کتاب، بازی و سرگرمی، نشست پرسش و پاسخ با تصویرگر کتاب (فیروزه ولدآبادی) از فعالیت‌هایی بود که دراین برنامه ‌ها اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان با فعالیت‌های بحث آزاد، روخوانی کتاب، کارگاه کاردستی، کارگاه نقاشی، نمایش خلاق با ضرب‌المثل ها و نمایش پویانمایی و کتاب فیلم هفته کتاب را گرامی داشت.

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با همکاری مدارس ابتدایی غنچه یک، شهیده رودباری و میرعماد قزوینی ویژه برنامه‌هایی برگزار کرد.

در این برنامه‌ها فعالیت‌های شعرخوانی، بازی و سرگرمی، نقاشی خلاق، نوشتن خلاق، روخوانی کتاب،  پخش و نقد و بررسی انیمیشن، کاردستی، معرفی ایام  و وقایع،معرفی کانون به دانش آموزان و جذب عضو، نشست با پدران و مادران دانش آموزان، ریتم و گیم، نمایش خلاق،  اجرای مسابقه و اهدای جایزه به برگزیدگان انجام شد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد طرح تازه ای با هدف افزایش درک اعضا از مطالب کتاب‌ها انجام شد که باعث شد سرانه مطالعه این مرکز رشد قابل توجهی کند.

این طرح از ۱۵ خرداد تا پایان شهریور برای اعضای دختر و پسر اجرا شد.

برپایی نمایشگاه کتاب از آثار مربوط به دفاع مقدس و فلسطین، اجرای طرح خلاصه نویسی کتابها برای آشنایی بیشتر اعضا با محتوای آنها، کارگاه شعرخوانی، آموزش مشاعره برای ۵۵ عضو پسر، قدردانی از چهار عضو کتابخوان برتر مرکز، هماهنگی برای بازدید سه مدرسه و آشنایی دانش‌آموزان با کانون و کتاب ها از جمله برنامه‌های این مرکز بود که بیش از ۱۸۰ مخاطب از آن بهره مند شدند.

گرامی‌‍‌داشت هفته کتاب در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌‍‌داشت هفته کتاب در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌‍‌داشت هفته کتاب در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =