کد خبر: 333852
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
بازدید 110
نمایشگاه "چوب‌ها حرف می‌زنند" افتتاح شد

امروز نمایشگاه کلاژ چوب و گیاهان بومی- دارویی با عنوان " چوب‌ها حرف می‌زنند" در مجتمع شهید آوینی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، پیش از ظهر امروز نمایشگاه  کلاژ چوب و گیاهان بومی- دارویی با عنوان " چوب‌ها حرف می‌زنند" در مجتمع شهید آوینی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

نمایشگاه "چوب‌ها حرف می‌زنند" افتتاح شد

این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار چوب و گیاهان بومی- دارویی لیلا نورمحمدیان‌منظر، مدرس کلاژ و مربی فرهنگی مرکز شماره 3 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان و شاگردان او است. این مربی به مدت 4 سال به صورت حرفه‌ای به گردآوری و ساخت آثاری از چوب مشغول است و حال با مجموعه‌ای که جمع‌آوری کرده نمایشگاهی را برپا کرده است.

این نمایشگاه شامل ۲ بخش، بالغ بر ۵۵ اثر هنری‌ است که یک بخش مربوط به هنر دست و ذوق مربی است که شامل ۳۰ اثر تابلو چوبی با تکنیک کلاژ و با موضوعاتی چون طبیعت، فصل‌ها، گیاهان بومی استان همدان، خانواده، دریا، اشیاء، آینه، انسان، حیوانات، جنگل و...است.

نمایشگاه "چوب‌ها حرف می‌زنند" افتتاح شد

بخش دوم هم مربوط به آثار اعضایی بوده که در کارگاه کلاژ تابستان امسال شرکت کرده‌اند و تعداد آنها 40 تابلو می‌شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد حس طبیعت‌دوستی، خودباوری و نگاه دقیق و خلاقانه کودکان و نوجوانان به اطراف خود است که آنها خود را باور داشته باشند و از همین وسایل ابتدایی که همه جا پیدا می‌شود آثاری فاخر و زیبا خلق کنند و نیز استان همدان به خاطر گیاهان بومی و دارویی و طبیعت بی‌نظیرش به دیگران معرفی شود.

نمایشگاه "چوب‌ها حرف می‌زنند" افتتاح شد

این نمایشگاه تا ۸ آذر ماه در مجتمع شهید آوینی در دو نوبت صبح  از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد ازظهر  از ساعت ۱۵/۳۰ تا ۱۸ دایر است.

گفتنی است که اولین نمایشگاه چوب‌ها حرف می‌زنند در بهمن ۱۴۰۱ به همت مدیر اسبق کانون، بهناز ضرابی‌زاده، دومین در گالری حجاب تهران با مشارکت مربیان کانون زهراباقرپور، طاهری و لیلا نورمحمدیان برگزار شده است و این سومین نمایشگه کلاژ چوب است که توسط مربی خوش ذوق مرکز ۳ کانون، لیلا نورمحمدیان و اعضای کارگاه تابستان او برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =