کد خبر: 333989
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
بازدید 120
سرپرست کانون کرمان با مدیرکل دفتر استاندار دیدار کرد

اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کرمان با مهدی طبرسی مدیرکل دفتر استاندار ملاقات کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی سرپرست با همراهی علی زواری مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۶ آذر ۱۴۰۲  با مهدی طبرسی مدیرکل دفتر استاندار ملاقات و پیرامون مسائل و دغدغه‌های کانون پرورش فکری گفتگو کرد.

بنابر این خبر، خدادادی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س) ضمن  ارایه گزارشی از عملکرد چند ماهه کانون پرورش فکری گفت: سعی شده است با تاسی از تاکیدات مقام معظم رهبری کار جهادی، مردمی و شبانه‌روزی بدون خودنمایی‌های رایج انجام شود.
خدادادی همچنین درباره رویکرد مردمی‌سازی برنامه‌های کانون‌ بیان کرد: کانون‌ پرورش فکری تلاش می‌کند از پیله خود بیرون بیاید و فصل پروانه شدن را تجربه کند.
وی همچنین با بیان برخی چالش‌ها چون عدم توزیع عادلانه مراکز شهر کرمان افزود: سعی کردیم برای رسیدن به هدف مقدس پاشیدن بذر ایمان و تربیت اسلامی کودکان و نوجوانان با همه نهادهای فرهنگی هم‌افزایی صورت بپذیرد و کانون با حضور عمومی بیشتر به معرفی خود بپردازد.
خدادادی همچنین همکاری ستاد مرکزی با استان را در سطح خیلی خوب ارزیابی کرد و از همکاری‌های اثربخش استانداری با کانون پرورش فکری سپاسگزاری کرد.

همچنین، مهدی طبرسی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) در ادامه این گفتگو اظهار داشت:  در جریان اخبار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستم و در این مدت اتفاقات مبارکی رقم خورده است.

وی افزود: استاندار محترم در حوزه کودک و نوجوان دغدغه دارند و حوزه فرهنگ هم باید نسبت به این حوزه نگاه ویژه‌ای داشته باشند. بعد از دوره کرونا می‌طلبد روی حوزه کودک و نوجوان بیشتر کار شود و با هم‌افزایی دستگاه‌ها مدیریت این فضا انجام شود و استانداری هم در کنار کانون پرورش فکری خواهد بود.

طبرسی در پایان اضافه کرد: در بحث شهر، شهرداری می‌تواند کمک‌حال باشد و معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری هم نگاه مثبتی در این زمینه دارد. وجود آقای روحی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که خود از خانواده کانون پرورش فکری بوده است هم نقطه مثبتی است و امیدواریم قدم‌های موثری با حضور سرپرست جدید برداشته شود و روزی که همه ما می‌رویم از فرصت‌ها بهترین استفاده را کرده باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =