ارسال ۲۷۱ اثر به پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون

پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش در هفته سوم آذر ۱۴۰۲ از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فراخوان پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه اعضای مراکز، مربیان و کارشناسان کانون و پژوهش‌گران حوزه کودک تیر ۱۴۰۲ منتشر شد.

این ویژه‌برنامه در بخش‌های جستارنویسی، مقاله، پایان‌نامه و رساله، گزارش اقدام‌پژوهی، تحلیل آثار اقدام‌پژوهی و پژوهش اعضا برگزار می‌شود.

برهمین اساس در بخش رساله و پایان‌نامه ۲۴ اثر، مقاله ۳۴ اثر، جستار ۵۳ اثر، اقدام‌پژوهی ۷۲ اثر و پژوهش اعضا ۸۸ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش هدف اصلی و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون با توجه به راهبردهای مدیرعامل و سیاست‌های معاون فرهنگی، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدام‌ها از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی در کانون، ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و به‌ویژه پژوهش‌های کاربردی، معرفی پژوهش‌گران برتر و تقویت سازوکارهای انگیزشی این فعالیت در کانون و تقویت نگاه جستجوگری و فعالیت‌های پژوهش محور در بین کودکان و نوجوانان از اهداف فرعی این ویژه‌برنامه است.

مخاطبان ویژه‌برنامه هفته پژوهش نیز اعضای مراکز، مربیان و کارشناسان کانون و علاقه‌مندان حوزه کودک اعم از نویسندگان، پژوهش‌گران، مربیان، معلمان، دانشجویان، اولیای تربیتی و... هستند.

پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش هفته سوم آذر از سوی اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =