کد خبر: 334161
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
بازدید 61
اعضای مرکز شماره ۲۳ به شهریور سفر کردند

اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 23 کانون استان تهران هفته کتاب و کتابخوانی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران؛ گرامی‌داشت هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ تا ۳۰  آبان در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۳ با حضور ۱۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس استاد عظیم، پسرانه محمدیه و اعضای فعال و با نقد و بررسی کتاب‌های سوراخ گروه سنی کودک، «سفر به شهریور» گروه سنی نوجوان برگزار شد.

همچنین اعضا علاقمند به ساخت عروسک در یک کارگاه آزاد عروسک‌هایی از شخصیت های  کتاب  داستان را خلق کردند و از اعضا فعال کتابخوان تقدیر شد.

در بخش دیگر این ویژه برنامه ها دانش آموزان در مرکز حاضر شدند و فعالیت‌هایی همچون: معرفی شخصیت آیت‌الله طباطبایی و فلسفه هفته کتاب و کتابخوانی، معرفی نویسندگانی همچون کلر ژوبرت، سرور پوریا، محمدرضا شمس، داوود امیریان، حسین فتاحی و ... به همراه معرفی آثار آنها، قصه‌گویی از کتاب گلدان خالی و اجرای نمایش خلاق و کاردستی با موضوع گلدان و گل اجرا شد و در پایان در کارگاه ادبی از آنها خواسته شد تا  متنی  صداقت و راستگویی را بنویسند.

باشگاه کتابخوانی مرکز نیز که مختص اعضا کتابخوان و علاقمند به این فعالیت می است  که در دو روز مختلف با گروه سنی کودک و  نوجوان برگزار شد.

هدف از برگزاری این ویژه برنامه آشنایی اعضا با مقوله کتاب و کتابخوانی و تقدیر از اعضا کتابخوان مرکز و آشنایی دانش آموزان با فعالیت های کانون بود و تلاش شد تا کودکان و نوجوانان بیشتری با کتاب آشتی کنند و به جمع کتابخوانان بپیوندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =