واحد ادبی کانون کرمانشاه در مرحله‌ی استانی کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت، خوش درخشید

همکاران واحد ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در مرحله‌ی استانی بیست‌و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع‌مقدس و مقاومت خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همکاران واحد ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در مرحله‌ی استانی بیست‌و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع‌مقدس و مقاومت خوش درخشیدند.
در فراخوان بیست‌و پنجمین کنگره ملی (جشنواره‌ی شعر استانی)  ۱۸۱ اثر به دبیرخانه‌ی استانی ارسال شد که با بررسی و اعلام نظر هیأت داوران این جشنواره  تعداد ۱۸ اثر در بخش‌های عمومی، طوفان‌الاقصی، شهدای امنیت، مقاومت بین‌المللی، ولایت‌محوری و جهاد تبیین، شهدای روحانی، دانش‌آموز و دانشجو، ترانه و سرود، کودک و نوجوان، زنان، قیام گوهرشاد، شهدای عفاف و بخش ویژه عملیات غرور آفرین مرصاد و حماسه مردم کرمانشاه در دفاع مقدس، برگزیده شده است.
داوری بیست‌و پنجمین کنگره‌ی سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت را از اساتید برجسته‌ی این حوزه بر عهده داشتند که پس از بررسی آثار و اعلام نظر داوران، در میان برگزیدگان این کنگره، سه همکار واحد ادبی کانون استان ( کارشناس ادبی استان مژگان خوش‌طبع و مربیان ادبی مریم رستمی و فروزان حسینی ) در بخش‌های مختلف، خوش درخشیدند که به شرح زیر است:
_ بخش ولایت محوری و جهاد تبیین:
نفر اول: مژگان خوش طبع

_ بخش کودک و نوجوان:
نفراول: مریم رستمی

_ بخش عملیات غرور آفرین مرصاد و حماسه مردم کرمانشاه در دفاع مقدس:
نفر اول: فروزان حسینی
نفر دوم به صورت مشترک: مژگان خوش طبع  و مریم رستمی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =