نهمین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد

نهمین جلسه شورای فرهنگی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۲، با حضور اعضای شورای فرهنگی و با هدف برنامه ریزی جهت اجرای برنامه‌های پیش رو برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،اعضای شورای فرهنگی کانون استان در نهمین جلسه خود ضمن بررسی روند برنامه‌های پیش‌رو در خصوص برگزاری کارگاه‌های فصل زمستان در مراکز کانون استان و شب یلدا و روز مقاوت به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

کبری اخلاقی‌نیا مدیر کل کانون استان، با تشکر از زحمات مربیان در فعالیت‌های هفته کتابخوانی و جشنواره قصه گویی گفت :با کیفیت بخشی به برنامه‌ها و انعطاف‌بخشی به فعالیت‌های مراکز می‌توان مرکز را به سمت برآورده کردن مطالبات خانواده‌ها و تکریم ارباب رجوع سوق داد.

وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی مراکز در سه‌ماهه چهارم سال را نیز مورد تأکید قرار داده و اظهار داشت: برای تسریع درروند ثبت‌نام اعضا، تأییدیه برگزاری کارگاه‌ها توسط کانون استان صادر خواهد شد.

گزارش برنامه‌های هفته پژوهش ، برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های روزهای ۹ دی ، شب یلدا و روز مقاومت و شهادت سردار سلیمانی ،گزارش کانون مدرسه در مراکز فرهنگی هنری، برنامه ریزی کارگاههای فصل زمستان از دیگر دستور کارهای این نشست فرهنگی بوده است.

گفتنی است در ادامه این جلسه کارشناسان و اعضای جلسه در خصوص موضوع‌های مطرح شده به گفتگو نشسته و بابیان دیدگاه‌ها و نظرات خود، مواردی را جهت اجرا به تصویب رساندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =