ویژه برنامه های هفته پژوهش در مراکز فرهنگی هنری استان ایلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام، ویژه برنامه‌های پانزدهمین هفته پژوهش با شعار «مساله شناسی؛ کلید نوآوری و پیشرفت» در مراکز فرهنگی هنری استان ایلام برگزار شد.

مراکز فرهنگی هنری کانون استان در هفته پژوهش، با دعوت از مدارس، اقدام به برگزاری نمایشگاه آثار اقدام پژوهی، مقاله و تحقیق، کتاب‌ها و مجلات تخصصی و پژوهشی، برگزاری نشست، تقدیر از اعضای پژوهشگر و محقق، بازدید و ... نمودند.

ویژه برنامه های هفته پژوهش در مراکز فرهنگی هنری استان ایلام برگزار شد

توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش هدف اصلی و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدام‌ها از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی در کانون، ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و به‌ویژه پژوهش‌های کاربردی، معرفی پژوهش‌گران برتر و تقویت سازوکارهای انگیزشی این فعالیت در کانون و تقویت نگاه جستجوگری و فعالیت‌های پژوهش محور در میان کودکان و نوجوانان از اهداف پانزدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش در سال 1402 بود.

هفته پژوهش از (20تا 25آذرماه)با شعار«مساله شناسی؛ کلید نوآوری و پیشرفت»با مشارکت مراکز فرهنگی هنری و تلاش و همت مسئولین مراکز و مربیان علاقه مند و  نظارت واحد کارشناسی آموزش و پژوهش کانون استان ایلام برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =