برگزاری سومین کارگاه اقدام پژوهی در شهرستان صحنه/ ویژه‌ی منطقه‌ی شرق استان

در هفته‌ی پژوهش و با هدف ترویج فعالیت‌های پژوهش‌محور در استان کرمانشاه، برگزاری سومین کارگاه اقدام پژوهی در شهرستان صحنه، ویژه‌ی منطقه‌ی شرق استان صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در هفته‌ی پژوهش و با هدف ترویج فعالیت‌های پژوهش‌محور در استان، برگزاری سومین کارگاه اقدام پژوهی در شهرستان صحنه، ویژه‌ی منطقه‌ی شرق استان کرمانشاه پذیرفت.
با تاکید محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان در راستای اهمیت هفته‌ی پژوهش و آموزش و تقویت همکاران در مقوله‌ی اقدام‌پژوهی و فعالیت‌های پژوهش‌محور، برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی در سطح استان رقم خورد.
این کارگاه‌های آموزشی برای همکاران مراکز و ستاد تدارک دیده شد که پس از تقسیم مراکز سطح شهر و استان به چند حوزه و با مرکزیت چند شهرستان جهت تسهیل حضور همکاران در این دوره‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفت تا با حضور اساتید برجسته‌ی استانی در زمینه‌ی پژوهش، این نشست‌ها برگزار گردد.
گفتنی‌است سومین نشست آموزشی اقدام پژوهشی در هفته‌ی پژوهش سال ۱۴۰۲ در مرکز یک صحنه، با حضور دکتر سجاد حیدریان (متخصص روانشناسی و روان درمانگر، استاد دانشگاه و مدرس کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی و ...) از اساتید برجسته و بنام استان کرمانشاه، برگزار شد و مربیان مراکز شهرستان‌های کنگاور، سنقر، مرکز شماره یک صحنه و مرکز شماره دو صحنه نیز در این نشست حضور داشتند که در خصوص کنش‌پژوهی یا اقدام پژوهی مباحث لازم در این زمینه به تفصیل توسط استاد نشست ارائه گردید و با توضیحات لازم در این زمینه، به سوالات و ابهامات حاضرین هم پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =