برگزاری سی‌و یکمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه

برگزاری سی‌و یکمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه، با محوریت برنامه‌های اختتامیه‌ی بخش علمی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در استان رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برگزاری سی‌و یکمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه، با محوریت برنامه‌های اختتامیه‌ی بخش علمی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در استان رقم خورد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تشکر از زحمات همکاران در برنامه‌های اجرا شده گفت: اختتامیه‌ی بخش علمی بیست‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی به میزبانی استان کرمانشاه، در روزهای شانزده و هفدهم بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد که بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم با تلاش همکاران گرامی و با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود، به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.
وی افزود: خوشبختانه کرمانشاه به عنوان سرزمین قصه‌ها همیشه در زمینه‌ی قصه‌گویی حرفی برای گفتن داشته و در جشنواره‌ها و برنامه‌های مرتبط با این امر، شاخص عمل کرده که امسال نیز به همت همکاران گرامی و با توجه به جایگاه اخذ شده در کشور، عملکرد مقبولی در جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی داشته و سعی بر این است که در حوزه‌ی پژوهش‌ها نیز کرمانشاه به محوریت رسیده و آن را تثبیت نماید.

برگزاری سی‌و یکمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه
زنجانی تصریح کرد: برای برگزاری جشنواره با هماهنگی‌ها و هم‌افزایی با دیگر ادارات دولتی، به خصوص استانداری کرمانشاه، اقدامات چشمگیری انجام گرفته که در بخش کاهش هزینه‌ها نیز کمک شایانی به کانون صورت خواهد گرفت و با توجه به زمان برگزاری جشنواره، باید فرآیند اجرایی کار را از هم‌اکنون به شکل جدی‌تری پیش ببریم.
زنجانی بیان داشت: اختتامیه‌ی بخش علمی جشنواره به میزبانی کرمانشاه با حضور مسئولان و بیش از هشتاد میهمان که دوازده نفر از آنها از برگزیدگان هستند (در چهار بخش جشنواره که هر بخش سه برگزیده دارد)، در دو روز برگزار خواهد شد، که روز اول چهار پنل تخصصی (هر پنل با حضور چهار استاد، شامل یک گرداننده و و سه مدرس) در دو دانشگاه معتبر استان برگزار خواهیم نمود و در صبح روز دوم نیز مراسم اختتامیه را خواهیم داشت.
در ادامه درخصوص بخش‌های مختلف جشنواره و نحوه‌ی اجرایی نمودن آنها بررسی‌های لازم صورت گرفت، از جمله: تعیین محل اسکان، نحوه‌ی پذیرش و پذیرایی میهمانان، برگزاری نمایشگاهی از آثار پژوهشی، دکور، هم‌افزایی با دیگر ادارات، تدوین برنامه‌های اختتامیه، بازدیدها و کرمانشاه‌گردی و ...
در پایان نیز به چند برنامه‌ی پیش رو اشاره شد و در مورد آنها توضیحاتی ارائه گردید، همچون: کلیت طرح خادمیاران رضوی، ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی پژوهش، رونمایی از پوستر جشنواره‌ی فلسفه برای کودک، رونمایی از طرح وقف کتاب، تجلیل از پژوهشگران استان، نحوه‌ی حضور کلر ژوبرت نویسنده‌ی کودک و نوجوان و ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =