نشست "سیره فاطمی در تربیت فرزند" ویژه مادران در مرکز شماره ۸ کانون برگزار شد

در یک رویداد فرهنگی و معنوی، مرکز ۸ کانون به مناسبت ایام فاطمیه، میزبان نشستی در راستای ارزش‌های تربیتی با حضور خانم دکتر احدی وند بود. این نشست با عنوان "سیره فاطمی در تربیت فرزند" برگزار شد و به بررسی ارتباط والدین با فرزندان و پرسش و پاسخ در مورد تربیت و ارتباط با نوجوانان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم نشست "سیره فاطمی در تربیت فرزند" با حضور ۲۰ نفر از مادارن اعضای مرکز شماره ۸ و با حضور خانم دکتر احدی وند در این مرکز برگزار شد. 

در این جلسه خانم دکتر احدی وند به عنوان سخنران اصلی، نکات ارزشمندی در خصوص سیره فاطمی و تأثیر آن در تربیت نسل جوان را مورد بررسی قرار داد. و حضار به بحث و تبادل نظر در مورد ارتباط والدین با فرزندان خود پرداختند.

نشست "سیره فاطمی در تربیت فرزند" ویژه مادران در مرکز شماره ۸ کانون برگزار شد

در جریان نشست، مادران با ارائه سوالات متنوع، از تجربیات و دانش خانم دکتر احدی وند در زمینه تربیت و ارتباط با نوجوانان بهره‌مند شدند. موضوعاتی از جمله توازن بین آموزش و محبت، تربیت اخلاقی، و ایجاد ارتباط عاطفی با فرزندان به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

نشست مادران با حضور دکتر احدی وند در مرکز ۸ کانون  فرصتی برای یادگیری و به اشتراک‌گذاری تجارب بود و مسیری رابرای تربیت سالم و موثر فرزندان روشن کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =