کد خبر: 335098
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
نمایش «کلوچه‌های خدا» در کاشان به روی صحنه می‌رود

نمایش «کلوچه‌های خدا» از تولیدات کانون پرورش فکری با نویسندگی و کارگردانی آرش شریف‌زاده در کاشان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در راستای طرح تناوبی تئاتر در تالار فرهنگ شهر کاشان اجرا خواهد شد.

در خلاصه این نمایش آمده است: خرس کوچولو پس از بیدار شدن از خواب زمستانی با دیدن زیبایی‌های طبیعت شگفت‌زده می‌شود و می‌خواهد از خداوند بابت این همه زیبایی تشکر کند. خرس کوچولو نمی‌داند چگونه از خداوند تشکر کند. کلاغ به او می‌گوید بهتر است برای خداوند کلوچه درست کنی تا خدا بخورد. خرس کوچولو کلوچه می‌پزد ولی در راه اتفاق‌های عجیبی می‌افتد...

نمایش «کلوچه‌های خدا» سال ۹۵ در طرح کتاب، تئاتر، مدرسه و بر اساس کتاب‌های کانون پرورش فکری تولید و سپس در مرکز تولید تئاتر اجراهای موفقی داشته است. بر همین اساس تاکنون در استان‌های مختلفی این نمایش اجرا شده و هم اکنون در استان مازندران در حال اجراست.

همچنین این نمایش برنده شش جایزه از بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان شامل جایزه ویژه هیات داوران، بهترین نویسنده، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد و بهترین موسیقی شده است.

عوامل نمایش «کلوچه‌های خدا» عبارتند از: نویسنده، طراح و کارگردان: آرش شریف‌زاده، بازیگران به ترتیب حروف الفبا: الهه اعرابی، شمیم حسینی، سیدحسین حضرتی، مهدی زارع، طراح صحنه و لباس: ریحانه ‌مطهری، آهنگساز: فرید ‌نوایی، شاعر: مهدی ‌فرشیدی ‌سپهر، طراحی و ساخت عروسک: مژده زکریاپور.

طرح تناوبی تئاتر در راستای درخواست مراکز هنری و مراکز استان‌ها و با نظارت مستقیم مرکز تولید تئاتر کانون از میان تولیدات این مرکز اعزام و اجرا می‌شود. نمایش‌های شرکت کننده در این طرح به صورت اجرای صحنه‌ای در سالن‌های شهر تهران و مراکز استان‌ها یا بر روی تریلر تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف استان‌ها اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند از تاریخ ۷ تا ۱۶ دی ۱۴۰۲ به تالار فرهنگ شهر کاشان مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =