کانون باید موردتوجه ویژه قرار بگیرد

با هدف زمینه‌سازی برای برخورداری کودکان و نوجوانان شهرستان آبیک از برنامه و  فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 3 دی 1402 سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون استان قزوین با حجت الله مددخانی فرماندار آبیک دیدار و در راستای زمینه سازی برای افزایش برخورداری فرهنگی کودکان و نوجوانان شهرستان آبیک به گفتگو نشست.

در این دیدار حجت اله مددخانی فرماندار با قدردانی از حضور فعال و اثرگذار مراکز کانون در شهرستان آبیک، تاکید کرد: آینده روشن کودکان مستلزم برنامه‌ریزی و ارائه آموزش‌های کارآمد توسط مراکز آموزشی است.

وی افزود: در بدو ورود به شهرستان از کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر آبیک بازدید کرده و پیگیر رفع مشکلات این مراکز است، چرا که اعتقاد دارد کانون‌ مرکز استعداد یابی کودکان و نوجوانان است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در بخشی از این دیدار مدیرکل کانون ضمن برشماری برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های اثرگذار کانون، درباره نیازسنجی‌ها برای رفع چالش‌ها و ساماندهی مراکز فرهنگی و هنری کانون آبیک با فرماندار این شهرستان به رایزنی نشست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =