نشست روانشناسی با موضوع معمول گرا باشیم در مرکز کوی پلیس بندرعباس

مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس بندرعباس نشست روانشناسی با موضوع معمول گرا باشیم را به مناسبت روز مادر برگزار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان نشست روانشناسی با موضوع معمول گرا باشیم در مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس برگزار شد.

به گفته سمیه اسلامی مسئول مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس به مناسبت گرامی داشت روز زن و مقام مادر با حضور زهرا اولیا ثانی مشاور و روانشناس بالینی این نشست برگزار شد.

اسلامی گفت:هدف از برگزاری این نشست ، تاکید بر شناسایی ریشه کمال گرایی و از بین بردن طرز تفکر منفی افراد است. در این نشست زهرا اولیا ثانی به موضوع چگونه یک فرد معمول گرا باشیم پرداخت و گفت:کمال گرایی باعث میشود که فرد تمایل به حرکت و اقدام نداشته باشد و یک قانون با عنوان قدرت شروع ناقص می تواند شروع مبارزه با کمال گرایی و آغاز معمول گرایی باشد.

نشست روانشناسی با موضوع معمول گرا باشیم در مرکز کوی پلیس بندرعباس

وی همچنین افزود: افراد کمال گرا یک سری استانداردهایی دارند که باعث توقف آنها می شود و یا نهایتا بعد از انجام کار از نتیجه راضی نمی باشند دقیقا زمانی که دنبال تایید و توجه دیگران هستند در تله کمال گرایی افتاده اند.

وی در ادامه گفت: فرد معمول گرا رها و آزاد از هر قید و بندی می باشد و از شروع ناقص خود و ادامه مسیر لذت می برد و به نتیجه زیاد توجهی نمی کند و سعی بر انجام دادن کار و دستیابی به هدف خود دارد.

نشست روانشناسی با موضوع معمول گرا باشیم در مرکز کوی پلیس بندرعباس

گفتنی است این نشست با شرکت ۷۰ نفر از مادران مورد استقبال قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =