اهدا کتاب به فعالین طرح یاسمن در روستای کلاهی

در راستای طرح کشوری «یاسمن» در راه اندازی پایگاه های مردمی کتاب محور در روستاها و مناطق کم برخوردار، اهدا کتاب به روستای کلاهی در استان هرمزگان رسید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، کتاب های اهدایی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به فعالین طرح یاسمن به سومین منطقه (روستای کلاهی ) در استان هرمزگان شهر میناب رسید.

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان، هدف از اجرای این طرح را توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، توسعه ی عدالت فرهنگی، ارتقای سطح فرهنگ عمومی در مناطق کم برخوردار و روستاها، دسترسی و بهره مندی عادلانه ی کودکان و نوجوانان کشور به خدمات کانون، بهره برداری مطلوب از ظرفیت های کانون پرورش فکری ، سایر نهادها و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی (مروجان کتابخوانی)، شناسایی و اجرای راهکارهایی برای تأمین تجهیزات، فضا و نیروی انسانی در کانون، بهبود ایفای نقش مسئولیت اجتماعی کانون در حوزه ی فرهنگ عنوان کرد.

در راستای این طرح با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان با همراهی کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی در روستای کلاهی و تحویل کتاب های اهدایی به پایگاه کانون پرورش فکری با استقبال مسئولین قرار گرفت.

ملاحی از فعالین حوزه کودک و نوجوان در منطقه کلاهی با همکاری دبستان امام خمینی(ره)پایگاه کانون پرورش فکری در مدرسه را برای ایجاد مکانی برای رساندن محصولات کانون به مخاطبینش عنوان کرد.

پشتکوهی اظهار امیدواری کرد با حمایت جامعه فرهنگی روستای کلاهی خدمات کانون پرورش فکری به مخاطبینش برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =