توسعه و ترویج کتاب‌خوانی در مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران

توسعه و ترویج کتاب‌خوانی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به گفته کارشناس فرهنگی این کانون، شیوه‌نامه توسعه و ترویج کتابخوانی "در مسیر دانایی بر بال کتاب" با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در میان کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها و اولیای تربیتی؛ در سال ۱۴۰۲ در مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران در حال اجرا است.

فاطمه احسانی افزود: در این راستا با توجه به اینکه موفقیت هر حرکت گروهی، گردهم آوردن یک جامعه هم‌هدف برای یادگیری است، مراکز فرهنگی هنری اقدام به تشکیل باشگاه‌های کتاب‌خوانی در گروه سنی کودک و نوجوان نموده‌اند که در همین خصوص ۴۰۰ کودک و نوجوان به عضویت این باشگاه درآمدند.

وی ادامه داد: برهمین اساس، گروه سنی کودک به فعالیت روخوانی و روان‌خوانی و گروه نوجوان حول محور نقد کتاب، معرفی کتاب و بارش فکری به ایده اجرایی ترویج کتاب‌خوانی خلاق می‌پردازند.

در بخش دیگری از اجرای شیوه‌نامه، طرح نقد کتاب «صمیمانه با کتاب» در این اداره کل با حضور کارشناسان ستادی اجرا شد و اولین جلسه نقد با نقد کتاب «سرزمین مرده‌ها و زنده‌ها» در کانون مازندران انجام شد.

توسعه و ترویج کتاب‌خوانی در مراکز فرهنگی هنری کانون مازندرانتوسعه و ترویج کتاب‌خوانی در مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =