کد خبر: 335878
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
برگزاری کارگاه خودباوری ویژه نوجوانان در مدرسه روستای چاهو

با هدف کشف و پرورش استعداد های نوجوان 10 سال به بالا کارگاه خودباوری در مدرسه روستای چاهو از توابع شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فاطمه غلامزاده نخلی کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی گفت:خودباوری یکی از موثرترین مولفه های موفقیت در نوجوانان می باشد درهمین راستا برای مشارکت نوجوانان در رویداد ایده های نوآورانه و پژوهشی این کارگاه در روستای چاهو شهرستان بندرعباس به صورت دو گروه جداگانه برای پسران و دختران برگزار شد.

غلامزاده نخلی افزود: در این کارگاه به معنی خودباوری از نگاه مخاطبین پرداخته شد و در خصوص جذاب ترین فعالیتی که به سهولت و با علاقه مخاطبین آن را انجام می دهند بحث و گفتگو شد.

وی ادامه داد: تفاوت های فردی، علاقمندی های افراد، زمینه ساز بروز استعدادهای مختلف است و انجام فعالیت های متناسب با توانمندی های فرد می تواند احساس بهتری را برای آنها در جامعه ایجاد کند.

برگزاری کارگاه خودباوری ویژه نوجوانان در مدرسه روستای چاهو

کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی ضمن اشاره به مولفه های خودباوری تشریح کرد: مولفه های خودباوری شامل خودباوری جسمانی،تحصیلی،خانوادگی و اجتماعی است و دانش آموزان برداشت های خود را با مشارکت فعال با هم سالان خود به اشتراک گذاشتند.

برگزاری کارگاه خودباوری ویژه نوجوانان در مدرسه روستای چاهو

لازم به ذکر است در پایان کارگاه از نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان در راستای ارزش گذاری به توانمندی آنان بازدید شد و پیشنهاد شد در بهمن ماه نمایشگاهی از ایده های نوآورانه نوجوانان در مدرسه به نمایش گذاشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =