مراکز کانون کرمانشاه در اجرای اثر اهتمام دارند

در سومین جلسه‌ی شورای نمایش عنوان شد که مراکز کانون کرمانشاه در اجرای اثر اهتمام دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در سومین جلسه‌ی شورای نمایش عنوان شد که مراکز کانون کرمانشاه در اجرای اثر اهتمام دارند.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با تشکر از اقدامات صورت گرفته گفت: با توجه به پویایی و استعدادی که در همکاران مراکز وجود دارد این ظرفیت هست که تولیداتی در زمینه‌ی نمایش داشته باشند، مراکز، ساحت کاری کانون می‌باشند و این فعال ظاهر شدن از مدل‌های کاری کانون می‌باشد، در چنین برنامه‌هایی نیز ما باید رصد کنیم که همکاران باتوجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود مراکز خود، بتوانند آثاری حتی با حداقل‌ها هم برای اجرا داشته باشند.

مراکز کانون کرمانشاه در اجرای اثر اهتمام دارند
در ادامه با توجه به اینکه از قبل چند متن نمایشی در اختیار اعضای شورا قرار داده شده بود، در خصوص متن آنها و شیوه‌ی اجرای هریک بررسی‌های لازم صورت گرفت، میزان تامین اعتبار برای هر نمایش با توجه به ظرفیت‌های آن، تجهیز سالن‌های نمایش جهت اجرای گروه‌های نمایشی، از دیگر مباحثی بود که در مورد آنها تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
همچنین نکاتی پیرامون سامانه‌ی ثبت‌نام سرود و نمایش، اعلام تاریخ تمدید جشنواره، ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته توسط عبدالمالکی کارشناس هنرهای نمایشی کانون و رابط استان و بررسی مراحل اجرایی و روند کار در مراکز استان، طرح و در مورد یک به تفصیل صحبت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =