کد خبر: 336032
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
بازدید 1433
مدیر کل کانون همدان با نماینده ملایر دیدار کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به همراه مدیران مراکز فرهنگی – هنری شهرستان ملایر با هادی بیگی‌نژاد، نماینده این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به همراه مدیران مراکز فرهنگی – هنری شهرستان ملایر با هادی بیگی‌نژاد، نماینده این شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار معصومه ابراهیمی‌هژیر در خصوص فعالیت‌های فرهنگی- هنری و ادبی و نیز پیشینه تاریخی شکل‌گیری کانون توضیحاتی را داد و گفت: رسالت کانون و تمامی اقداماتی که صورت می‎گیرد بر پایه کتاب و کتاب‌خوانی است.

وی با بیان اینکه کانون تنها مرکز تخصصی کودک و نوجوان در سراسر کشور است، افزود: کانون تولیدات خود را در حوزه کتاب، محتوا، اسباب‌بازی دارد و همه آنها به صورت کارشناسی شده تولید و در اختیار مراکز و کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تصریح کرد: در تمامی مراکز کانون 12 هزار جلد کتاب وجود دارد که کودکان و نوجوانان با پرداخت یک مبلغ بسیار جزئی به مدت یک سال می‌توانند از این کتاب‌ها استفاده کنند.

ابراهیمی‌هژیر به مراکز ثابت، سیار و پستی اشاره و خاطرنشان کرد: کانون زبان از قدیمی‎‎‌ترین موسسات زبان کشور با قدمتی 100 ساله است که زیر نظر کانون پرورش فکری فعالیت می‌کند و یکی از شعب کانون زبان در شهرستان ملایر است.

مدیر کل کانون همدان با نماینده ملایر دیدار کرد

سپس مدیرکل به خلاصه‌ای از فعالیت‌های مراکز ملایر اشاره و اظهار کرد: کانون اگر تعامل و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای دیگر را داشته باشد به طور قطع بهتر و پربارتر می‌تواند کار را پیش ببرد و مشکلاتی را که دارد به راحتی حل کند.

وی به طراحی طرح هما در جهت تقویت هویت ملی- اسلامی اشاره کرد و افزود: این طرح از چهارشنبه‌های امام رضایی شروع شده و در حال حاضراجرا می‌شود.

ابراهیمی‌هژیر گفت: نامگذاری هر یک از روزهای هفته با توجه به فعالیت‌های کانون و منابع موجود و همکاری با نهادهای دیگر صورت می‌گیرد. مثلا سه شنبه‌های مهدویت را داریم که یک استاد در مراکز ما حاضر شده و در خصوص امام زمان (عج) برای کودکان و نوجوانان به صورت خلاقانه، بازی و کاردستی به معرفی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این طرح هما به تازگی طراحی شده و به تمامی مراکز به صورت جامع و کامل ابلاغ می‌شود، تصریح کرد: تقویت هویت ملی- اسلامی یکی از مهم ترین رویکردهای کانون است.

مدیر کل کانون همدان با نماینده ملایر دیدار کرد

در ادامه هر یک از مدیران مراکز فرهنگی- هنری ملایر، سامن، ازندریان و جوکار در خصوص برنامه‌های فرهنگی- هنری و ادبی مراکز خود توضیحاتی را دادند و پیشنهادات خود را برای برگزاری کار فرهنگی در شهرستان ملایر بیان کردند. همچنین آنها خواستار همکاری برون بخشی نهادها و سازمان‌ها با کانون برای اجرای برنامه‌های خود بودند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: ما به دنبال انجام کار فرهنگی- تربیتی در شهرستان ملایر هستیم که می‌خواهیم کانون پیش قدم برای این کار باشد و با همکاری کانون صورت بگیرد.

هادی بیگی‌نژاد ادامه داد: به دنبال کار پروژه‌ای و مشخص شده هستم که بشود کار را به قدرت پیش برد و اگر نتیجه مطلوب بود کار را گسترش می‌دهیم.

وی ادامه داد: جدیت در کار مربیان و مدیران مراکز کانون برای انجام کار بسیار اهمیت دارد و بنده نیز در جمع مدیران شهرستان خواستار همکاری سازمان‌ها و نهادها با کانون خواهم شد.

مدیر کل کانون همدان با نماینده ملایر دیدار کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =