کد خبر: 336168
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
بازدید 129
گرامیداشت روز پدر در مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان

به مناسبت تولد امام علی (ع) و روز پدر تعدادی از مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان مراسم جشنی را با حضور اعضای خود برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت تولد امام علی (ع) و روز پدر تعدادی از مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان مراسم جشنی را با حضور اعضای خود برگزار کردند.گرامیداشت روز پدر در مراکز فرهنگی- هنری کانون همدانکبودراهنگ
در این مرکر دانش آموزان مقطع دوم ابتدای مدرسه شهید ضیایی فزون در طرح کانون- مدرسه در این مرکز حاضر شدند. 
در این روز مربی مسئول مرکز به معرفی شخصیت والای حضرت علی(ع) و تقدیر و تشکر از پدر توضیحاتی را برای اعضا داد.
در ادامه در خصوص مشارکت اعضای مختلف یک جامعه برای دانش آموزان و اثر مثبت مشارکت گفت. سپس کارگاه سفالگری، معرفی کتاب و قصه گویی انجام شد. در این روز دانش آموزان از نزدیک آسمان نما را دیدند و در کارگاه علمی نجون شرکت کردند. 

گرامیداشت روز پدر در مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شماره 4 همدان
به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت علی (ع) برنامه‌های متنوع و شادی برای دانش آموزان برگزارشد. در این روز مولودی خوانی، معرفی شخصیت، ساخت کارت پستال برای پدر، معرفی کتاب و خوشنویسی از اشعاری که در وصف ایشان گفته شده است انجام گرفت.

گرامیداشت روز پدر در مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان

سیار کانون
مربی سیار روستایی کانون تویسرکان در مدرسه روستای شان آباد از بخش قلقل رود شهر فرسفج حاضر شد و برای دانش آموزان برنامه‌هایی چون معرفی شخصیت، معرفی کتاب انجام داد و با آنها بازی بومی انجام داد.

گرامیداشت روز پدر در مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان

مجتمع فرهنگی شهید مدنی
در این روز برنامه سه‌شنبه‌های  مهدوی در مجتمع آیت الله مدنی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور حجت الاسلام جواهری عضو موسسه کلامی احیاء و دعوت از ۸۰ دانش آموز مدرسه عصمت برگزار شد. 
در این برنامه حجت الاسلام جواهری برای دانش آموزان با برنامه‌های جذاب و شاد به معرفی حضرت مهدی (عج)پرداخت.
در این روز نیز جشن ولادت حضرت علی (ع)و گرامیداشت روز پدر با حضور اعضا و قصه گویی عضو پسر امیرمحمد حیرتی برگزار شد.

گرامیداشت روز پدر در مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان اسدآباد

برگزاری سه شنبه مهدوی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد با حضور بیش از ۲۰ نفر از اعضا نوجوان برگزار شد. در این برنامه معنوی ابتدا شخصیت امام زمان (عج)  توسط یکی از اعضا با روش قصه گویی با عنوان "بعداز نوزده "معرفی شد. پس دعای فرج با همراهی اعضا  همخوانی گردید . سپس دعای فرج به صورت خط نقاشی توسط اعضا به صورت گروهی ترسیم شد. 

همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد به مناسبت میلاد با سعادت امام علی(ع) و روز پدر ویژه برنامه باحضور اعضای کودک با عنوان "مولود کعبه"اجرا نمود. در این برنامه با هدف شناخت و آگاه نمودن کودکان و نوجوانان با شخصیت والای امیر المومنین(ع) و ایجاد فضای شاد و مفرح برگزار گردید. 
در این برنامه معرفی کتاب "امام علی و پرنده" و خوانش داستان "جشن ستاره‌ها" انجام گرفت. اعضا نقاشی با موضوع من و پدرم را کشیدند که به پدر خود هدیه دهند و در این تابلو نقاشی دلنوشته‌های بسیار زیبا نوشتند.
 

گرامیداشت روز پدر در مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شماره یک ملایر

در این روز با حضور دانش آموزان در طرح کانون- مدرسه مراسم جشن میلاد امام علی (ع) و روز پدر برگزار شد و با حضور مربیان این مرکز یک روز خوش را تجربه کردند.

گرامیداشت روز پدر در مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهر دمق 

مربی مسئول مرکز شهر دمق برای  180 دانش آموز این مدرسه فعالیت‌هایی چون معرفی وقایع روز میلاد امام علی (ع) ، معرفی شخصیت حضرت علی (ع)، معرفی کتاب سوار بر باد را انجام داد.

سپس یک کارت هدیه برای روز پدر با راهنمایی مربی مسوول در این طرح کانون- مدرسه درست کردند. در این مراسم برنامه‌هایی چون سرود و دکلمه‌خوانی و مولودی خوانی اجرا شد. 

مرکز فرهنگی- هنری شهر سرکان

اعضا مرکز سرکان در میلاد امیر المومنین که تقارن دارد با روز پدر  کلمات را کنار هم چیدند و دلنوشته زیبای را در وصف پدر خلق و آن را تزئین کردند تا تقدیم پدران خود کنند.

مرکز فرهنگی- هنری شماره 2 ملایر

برگزاری جشن روز پدر با حضور 35 نفر از دانش آموزان در طرح کانون-مدرسه و اجرای خوانش کتاب، معرفی شخصیت و مولودی خوانی برای اعضا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =