کد خبر: 336439
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
بازدید 73
نمایش "در قصر چه خبره " روی صحنه رفت

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی «نمایش در قصر چه خبره؟» به نویسندگی و کارگردانی هادی لایقی ویژه کودکان و نوجوانان به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،  واحد تولید و نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان به مناسبت دهه فجر جنگ شادی در سینما کانون در سه نوبت صبح اجرا می‌کند.

در این برنامه نمایش در قصر چه خبره؟ به نویسندگی و کارگردانی هادی لایقی به مدت 10 ویژه مدارس ابتدایی و راهنمایی روی صحنه می‌رود.

این نمایش در مورد یک پادشاه ظالم است که مردم از ظلم او به تنگ آمده‌اند و تصمیم می‌گیرند که با کمک مش قربون، شمسی خاتون و سرلشکر شاه را از قصر بیرون کنند.

نمایش "در قصر چه خبره " روی صحنه رفت

در این نمایش که به صورت طنز برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود که در این نمایش نوشین بیگلریان، جواد بختیاری، لیلا رسولی، پروانه باقرپور و  هادی لایقی نقش آفرینی می‌کنند. همچنین طراحی صحنه را افسانه محمدی،  نور و صدا مریم شریف‌زاده و تدارکات را رضا شعبانی برعهده دارند.

نمایش "در قصر چه خبره " روی صحنه رفت

در این جنگ شادی علاوه بر اجرای نمایش مسابقه‌های جذاب بین دانش‌آموزان توسط مربی هنری نیز برگزار می‌شود و در پایان به همه کسانی که در مسابقه شرکت می‌کنند کتاب هدیه داده می‌شود.

گفتنی است این نمایش دومین اثر تولید شده واحد تولید و نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در سال جاری است.

نمایش "در قصر چه خبره " روی صحنه رفت

نمایش "در قصر چه خبره " روی صحنه رفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =