همکاری کانون در آموزش و توانمندسازی مددجویان کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره)

کارشناسان ادبی و هنری کانون در قالب طرح یاس در امر آموزش و توانمندسازی مددجویان کمیته ی امداد امام خمینی (ره) مشارکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون هرمزگان، کارشناسان ادبی و هنری کانون با حضور در جمع 100 نفری مددجویان کمیته ی امداد به آموزش و توانمندسازی آن ها در زمینه ی ادبی و هنری پرداختند.
در ابتدای این نشست آموزشی فیلم آشنایی با بخش های مختلف کانون پرورش فکری و خدمات متنوع آن به کودکان، نوجوانان و والدین پخش شد.
سپس طاهره مسافری کارشناس آفرینش های ادبی، به معرفی فعالیت های ادبی حضوری و غیر حضوری کانون (بخش مکاتبه ای) پرداخت. وی برای آشنایی بیشتر مددجویان با این بخش، یکی از این فعالیت های ادبی را به صورت عملی برای حاضران اجرا کرد و با نشان دادن نمونه ی کاغذها و نامه های ارسالی و دریافتی و شیوه ی کار در این بخش سخنان خود را تکمیل نمود. وی در پایان به سوالات حاضران در خصوص این بخش پاسخ گفت.
در ادامه نوشین فرهادی کارشناس هنری به اهمیت و ضرورت فعالیت های هنری نظیر سفالگری و نقاشی برای آموزش غیر مستقیم به کودکان و نوجوانان سخن گفت.

همکاری کانون در آموزش و توانمندسازی مددجویان کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره)
پایان بخش این نشست آموزشی، اکران دو انیمیشن "بعله" و "بارون میاد جرجر" به عنوان نمونه ای از تولیدات امور سینمایی کانون بود.
 گفتنی است طرح یاس (یاران آسیب ستیز) با هدف ارتقای عزت نفس و پذیرش مسئولیت اجتماعی بین جوانان و توانمند سازی رفتاری، ارتباطی و فرهنگی، مشارکت جوانان در زمینه ی امداد و کمک‌های اولیه و آشنایی با حوادث و سوانح، ترویج خود امدادی و دگر امدادی با مشارکت سازمان هلال احمر و کمیته ی امداد امام خمینی (ره) اجرا می گردد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =