گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با دهه مبارک فجر چند برنامه متنوع در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین براساس روزشمار دهه فجر فعالیت‌های متنوعی اجرا کرد.

برگزاری جشن بزرگ کشورم ایران، کارگاه کاردستی لاله‌های سرخ، اجرای مسابقه، کارگاه ساخت پرچم ایران و برگزاری نمایشگاه، مسابقه نقاشی، نمایش فیلم مستند از انقلاب 57، سرود اعضای دختر، دف نوازی عضومرکز، اجرای مسابقه، استندآپ موسیقی، قصه گویی، دعوت از یکی از مدرسان دانشگاه (خواهر شهید انقلاب) و خاطره‌گویی وی، تقدیر از اعضای برگزیده کارگاه‌های ساخت پرچم، مسابقه نقاشی و اعضای سرود، برپایی نمایشگاه عکس از انقلاب اسلامی و نمایشگاه کتاب‌های تاریخ انقلاب از جمله این برنامه‌ها بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین نیز با حضور اعضا در مرکز و نیز حضور مربیان در مدرسه چند ویژه برنامه اجرا کرد.

شعرخوانی، معرفی وقایع، معرفی شخصیت (نام‌داران انقلاب)، معرفی کتاب، نمایش فیلم، بازی و سرگرمی و کاردستی از جمله فعالیت‌های این برنامه‌ها بود.

هم‌چنین اعضای گروه سرود این مرکز در یک برنامه مشارکتی با سازمان انتقال خون استان، سرود "ایران من" را برای کارکنان این مجموعه اجرا کردند.

بازدید از بخش‌های مختلف مرکز انتقال خون و قدردانی پژمان صالحی فر مدیرکل این مجموعه از اعضا از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =