تولیدات نمایشی کانون روی صحنه سالن‌های شهر تهران

همزمان با جشن‌های دهه مبارک فجر سالن‌های شهر تهران میزبان تولیدات مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

به گزارش اداره ‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر نمایش‌های تولید شده در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی کودک و نوجوان در سالن‌های شهر تهران اجرا می‌شوند.

براساس این خبر نمایش «قورباغه و غریبه» به کارگردانی زهرا ناظری در سالن گلستان، نمایش «دلغک» به کارگردانی سعید ابک در سالن بوستان، نمایش «گرگ بلا جلوبیا جلوبیا» در پلاتو آیینه مرکز تئاتر، نمایش «خرس آرکانسا» به کارگردانی مهدی مقیمی و محسن صفری در سالن سینما تئاتر وزرا، نمایش «دوره گردها» به کارگردانی علی فروتن در سالن سینما تئاتر وزرا و نمایش «شاهزاده اژدها» به کارگردانی راحله شمس آبادی در سالن مرکز آفرینش‌های کانون تهرانپارس در حال اجرا هستند.

همچنین در راستای طرح تناوبی تئاتر، نمایش «کی بامن پیتزا می‌پزه» به کارگردانی حامد زحمتکش در سالن جم سنتر، نمایش «حیاط خانه ما» به کارگردانی وحید خسروی در سالن فرهنگسرای ارسباران، نمایش «دنیای خیال انگیر» به کارگردانی بهناز مهدی‌خواه در سالن جم سنتر در حال اجراست.

نمایش «دوره گردها» به کارگردانی علی فروتن نیز در حال حاضر صبح‌ها در استان قزوین و مرکزی اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است در راستای طرح حمایت از نمایش در حوزه فراگیر، نمایش «کدو قلقله زن» با اجرای جوانان اتیسم هر دو هفته یک بار در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =