«هر روز نوروزه»، نمایشی از کانون در آستانه سال نو

نمایش «هر روز نوروزه» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین انصافی، در آستانه نوروز باستانی به روی صحنه مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش با هدف ایجاد شادی، نشاط و آشنایی کودکان و نوجوانان با سنت‌ها و آیین‌های نوروزی و توجه به فرهنگ نمایش‌های ایرانی‌اسلامی تولید شده است.

در خلاصه این نمایش آمده: عمو نوروز قصد دارد نماینده جدید خودش را به زمین بفرستد. او کسی نیست جز پیروز سال ۱۴۰۳. او تحت تعلیم معلم خود حاجی فیروز (سال ۷۱) تصمیم می‌گیرد کاری کند که هیچ حاجی فیروزی تابه‌حال انجام نداده است، برای همین پیش از اینکه سال جدید برسد او روی زمین می‌رود و...

عوامل نمایش «هر روز نوروزه» عبارتند از: بازیگران: امیرحسین انصافی، پیمان کلانتری با حضور جواد انصافی و با صدای سارا روستاپور، دستیار کارگردان: سیدمعصومه صفایی، شاعر و آهنگ‌ساز: امیرحسین انصافی، ساخت ویدئو گرافیک و هوش مصنوعی: رامین بهادری، طراحی و ساخت صحنه: مهشاد عابدین‌پور، گروه صحنه و دکور: محمد عابدی‌نسب، عارف رضاپور و سینا احمدپور، طراحی و دوخت لباس: فروغ یزدان‌عاشوری، مدیر صحنه: عارف رضاپور، دستیار صحنه و عروسک‌گردان: محمد افضلی‌فر، ساخت عروسک: سعیده دهقان‌نژاد و فروغ یزدان‌عاشوری، طراح پوستر و بروشور: یلدا منتظری و روابط عمومی: مینا بهرامی‌تبار.

نمایش «هر روز نوروزه» به کارگردانی امیرحسین انصافی از ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ روزهای یک‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۸ به روی صحنه سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران می‌رود. اجرای صبح این نمایش ویژه مدارس و مهدهای کودک است که با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر خواهد بود.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های‌ ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =