سی‌و ششمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه

برنامه‌ریزی ۱۴۰۳، فعالیت کانون استان در ایام نوروز، مروری بر مصوبات سمینار مدیران و ... از موضوعاتی بود که در سی‌و ششمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برنامه‌ریزی ۱۴۰۳، فعالیت کانون استان در ایام نوروز، مروری بر مصوبات سمینار مدیران و... از موضوعاتی بود که در سی‌و ششمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه تبیین شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن خدا قوت به همکاران گفت: جشنواره‌ی استانی سرود، جشنواره‌ی استانی نمایش، برنامه‌های نیمه‌ی شعبان، ویژه‌برنامه‌های انتخابات از برنامه‌هایی بود که در دو هفته‌ی اخیر توسط کانون استان اجرا شد و خوشبختانه نتایج مطلوبی را نیز در پی داشت. طرح همیار حماسه با محوریت انتخابات که توسط مراکز کانون استان ویژه‌ی کودکان و نوجوانان اجرا شد نیز از اثرگزاری ویژه‌ای برخوردار بود؛ به یاری پروردگار حماسه‌ای بزرگ در پای صندوق‌های رای رقم زده شد و با اینکه بزرگ‌ترین هجمه توسط دشمنان علیه انتخابات وجود داشت اما مردم غیور همیشه در صحنه‌ی ما نشان دادند که می‌فهمند و درک دارند و هر جایی‌که نیاز کشور باشد تا پای جان وسط هستند و می‌دانند که نتیجه به صلاح خود مردم خواهد شد.
زنجانی بیان داشت: در سمینار مدیران نیز مصوبات و بحث‌های مختلفی پیرامون مسائل کانون صورت پذیرفت و به نکات مهمی نیز اشاره شد که پس از بحث و گفتگو و تبادل نظر نتایجی را نیز در جهت پیشبرد اهداف و سیاست‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پی داشت و در کانون استان نیز، ما باید با در نظر گرفتن این مسائل همچون گذشته پای کار باشیم و برنامه‌ها را پیش ببریم.
در ادامه بحث‌های مختلفی طرح شد و نکات مورد توجه در مورد آنها مورد نقد و بررسی قرار گرفت؛ از جمله: نظارت مدیران بر بخش مالی، امکان راه‌اندازی دستگاه‌های کارت‌خوان در مراکز، بیمه‌ی آتش‌سوزی مراکز، نحوه‌ی واریز درآمدهای استانی، رایگان شدن آب، برق و گاز با رعایت الگوی مصرف، امکان‌پذیر شدن استفاده از تجربیات بازنشستگان برای کانون، شیوه‌ی به‌کارگیری سرایدارها، خوانش رسانه‌ای، تشکیل مرکز مجازی کانون، بیمه‌ی پاره‌وقت‌ها، کانون‌یاورها (رابطین بین کانون و مدارس)، فرم وضعیت مراکز، کتابخوانی، افزایش سقف تعداد امانت کتاب به ۵ جلد، راه‌اندازی کتابخانه‌ی کانون در مساجد، بخش فروشگاه‌ها و سیاست راه‌اندازی فروشگاه‌ها، برگزاری نمایشگاه اسباب‌بازی، اعمال جریمه‌ی فرهنگی برای برخی جرائم در استان، افتتاح سامانه‌ی سیب (سامانه‌ی یکپارچه‌ی برنامه‌ریزی)، افتتاح سامانه‌ی تجمیع سامانه‌های در حال اجرا، صدور کارت شناسایی کارکنان کانون، سند خرسندسازی کارکنان کانون، تشکیل حلقه‌های میانی، توجه به بستر دیجیتال، سکوی کنشگری کانون، چاپ کتاب، سند توسعه‌ی پنج‌ساله، توجه به ادبیات فارسی و کتب کهن و میراث فرهنگی و... که در خصوص جزییات هر یک از این موارد به تفصیل توضیحاتی داده شد و بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =