برگزاری پیش‌نشست فراخوان بازی و قصه‌های فبک در کانون کرمانشاه

برگزاری پیش‌نشست فراخوان بازی و قصه‌های فبک در کانون کرمانشاه، در راستای گفتمان‌سازی فابک و افزایش مشارکت در جشنواره انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برگزاری پیش‌نشست فراخوان بازی و قصه‌های فبک در کانون استان، در راستای گفتمان‌سازی فابک و افزایش مشارکت در جشنواره انجام گرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، بیان داشت: در این پیش‌نشست‌ها به دنبال این هستیم که بتوانیم رویکردهای حوزه‌ی فلسفه برای کودک را به مربیان، طراحان بازی و نویسندگان داستان معرفی نموده تا به گسترش تولید آثار در این دوره کمک کرده باشیم.
وی افزود: آثار تولیدی پس از بررسی به روش‌های مختلفی منتشر خواهد شد و این می‌تواند انگیزه‌ای باشد تا توجه فلسفه برای کودک به عنوان یک ایده‌ی ارزشمند که جای کار دارد، مورد توجه قرار داده شود.
گفتنی‌است فراخوان اولین جشنواره داستان‌نویسی و طراحی بازی " فلسفه برای کودکان و نوجوانان" با رویکرد فلسفه‌ی اسلامی؛ در دو بخش عمومی ( مربیان، معلمان، اولیاء تربیتی و علاقمندان به این حوزه) و نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال می‌باشد و تا پایان اسفندماه تمدید گردیده است.
لازم به ذکر است دومین پیش‌نشست فراخوان طراحی بازی فلسفه برای کودکان با رویکرد فلسفه‌ی اسلامی همراه با کارگاه تولید اثر، روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه، ساعت ۱۵ الی ۱۸ در سالن کنفرانس مرکز شماره ۲ کانون شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

برگزاری پیش‌نشست فراخوان بازی و قصه‌های فبک در کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =