تعیین اولویت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه

با حضور دستگاه‌های عضو شورای فراغتی و تربیتی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، تعیین اولویت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه، صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور دستگاه‌های عضو شورای فراغتی و تربیتی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، تعیین اولویت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه، صورت پذیرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با تشکر از زحمات دستگاه‌های عضو شورای فراغتی و تربیتی در ایام مبارک دهه‌ی فجر گفت: به یاری پروردگار برنامه‌های ارزنده‌ای متناسب با این ایام اجرا شد و تمامی ما بر این باوریم که با تلاش و خداباوری می‌توان گام‌های بزرگی را برداشت و این وظیفه‌ی ماست که کودکان و نوجوانان این سرزمین را در مسیر آینده‌ای روشن راهنمایی کنیم و آرمان‌ها و اعتقادات درست دینی و تربیتی را به آنها بیاموزیم.

تعیین اولویت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه
وی با تاکید بر کنشگری کودک و نوجوان افزود: نسل امروز کودک و نوجوان ما به مرحله‌ی کنشگری رسیده‌اند و ما باید با هویت‌بخشی و امیدبخشی بتوانیم آنها را به سوی مسیر صحیح سوق دهیم و با بهره‌گیری از ابزار کتاب در رسانه، مباحث عمیق و ارزشمندی را که شخصیت دینی و اجتماعی هر یک را شکل می‌دهد، به آنها تعلیم دهیم.
زنجانی تصریح کرد: از دیگر اقداماتی که باید شکل بگیرد و به آن قوت دهیم، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اشاعه‌ی اخلاق و معنویت در میان کودکان و نوجوانان امروز است که این با هم‌افزایی و فرآیندی هدفمند امکان‌پذیر خواهد بود.
در ادامه دبیرخانه‌ی کانون مساجد گزارشی از کارهای انجام گرفته و پیش رو، در جمع حاضر ارائه داد و هر یک از اعضای عضو شورای فراغتی و تربیتی پس از بررسی نکات لازم، مباحث مورد توجه را طرح و در مورد آنها صحبت نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =