دوره‌ی تربیت و تفکر کودک و نوجوان، توسط کانون کرمانشاه

با هدف آموزش چگونگی رشد تفکر در نسل امروز، دوره‌ی تربیت و تفکر کودک و نوجوان، توسط کانون کرمانشاه و دیگر نهادهای علمی و پژوهشی، به صورت نظری و عملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف آموزش چگونگی رشد تفکر در نسل امروز، دوره‌ی تربیت و تفکر کودک و نوجوان، توسط کانون کرمانشاه و دیگر نهادهای علمی و پژوهشی، به صورت نظری و عملی برگزار شد.
دوره‌ی تربیت و تفکر کودک و نوجوان، با هدف « آموزش چگونگی رشد تفکر در کودک و نوجوان به صورت نظری و عملی» توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، گروه جهادی هاتف و با همکاری مجمع عالی حکمت اسلامی استان کرمانشاه، کارگروه فلسفه برای کودک و نوجوان، مرکز تخصصی کلام و تفسیر استان، واحد فرهنگی حوزه‌ی علمیه خواهران کرمانشاه؛ در پنج جلسه‌ی مجازی برگزار گردید.

با توجه به نیاز اساسی نسبت به موضوع تفکر در کودک و نوجوان، ۳۶۰ نفر از مربیان، والدین و فعالان تربیتی در این دوره‌ی آموزشی ثبت‌نام نمودند؛ سرفصل‌های دوره که با حضور اساتید برجسته‌ی استانی و کشوری همراه بود، شامل: "انواع تفکر و تفکر فلسفی" با ارائه‌ی دکتر محمد خیاط زنجانی ( مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه)، "رسانه و تفکر" با ارائه‌ی دکتر افشین آزادی، "بازی و تفکر" با ارائه‌ی استاد عبدالکریم صالحی، "هنر و تفکر" با ارائه‌ی استاد اردشیر پژوهشی، "قصه و تفکر" با ارائه‌ی دکتر مرتضی کاشانی‌نژاد؛ بودند.
گفتنی‌است این دوره از ۱۹ بهمن لغایت ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید و به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در دوره، توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعطا می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =