رابطه‌ی پدر_دختری در آینه‌ی علم و دین با روایت مدیرکل کانون کرمانشاه

مدیرکل کانون کرمانشاه، در سلسله نشست‌هایی که نخبگان کشوری از تعاملات پدر و دختر می‌گویند؛ رابطه‌ی پدر_دختری در آینه‌ی علم و دین را روایت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مدیرکل کانون استان، در سلسله نشست‌هایی که نخبگان کشوری از تعاملات پدر و دختر می‌گویند؛ رابطه‌ی پدر_دختری در آیینه‌ی علم و دین را روایت خواهد کرد.
 سلسله نشست‌های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه‌ی علم و دین" توسط کارگروه علمی مطالعات خانواده‌ی پژوهشکده‌ی تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام، با همکاری سایر مراکز علمی و فرهنگی برگزار می‌شود که شامل روایت نخبگان کشوری از تعاملات پدر و دختر، می‌گردد.
این نشست‌ها با رویکردی چند رشته‌ای همچون اخلاق و تربیت، روان‌شناسی و مشاوره، جامعه‌شناسی و رسانه و... است و با حضور بیش از چهل استاد برجسته‌ی کشوری تدریس خواهد شد و زمان برگزاری آنها از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ (ماه مبارک رمضان) می‌باشد.
گفتنی‌است سخنرانی دکتر محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان کرمانشاه و مدیر مرکز پژوهشی بنیان مرصوص، در روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه مصادف با دوم رمضان‌المبارک با موضوع "تربیت دختران در ساحت خانواده‌ی پایدار با تاکید بر نقش پدر در حکمت متعالیه" خواهد بود.
همچنین علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات لازم به لینک‌های ذیل مراجعه نمایند.
  
سامانه‌ی ثبت‌نام جهت دریافت گواهی (رایگان):
 https://survey.porsline.ir/s/sBfnG5Yt

کانال اطلاعات نشست‌ها:
 https://eitaa.com/khanevadeh_1403

لینک شرکت در جلسات:
https://www.skyroom.online/ch/pajooh/khanevade

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =