گروه‌ رباتیک آریانا پرو کانون یزد به مقام اول رسید

گروه‌ رباتیک آریانا پرو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد موفق به کسب مقام اول سوپر تیم امدادگر مسیریاب هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم داخلی و ۹ تیم خارجی برگزار شد.

بر اساس این خبر۱۲ نفر از اعضای نوجوانان کانون پرورش فکری یزد به سرپرستی مژده تواناراد و علی اصغر خاکپور  با عنوان «گروه‌ رباتیک آریانا پرو» در این دوره از مسابقات و در لیگ امدادگر مسیریاب شرکت کردند.

این مسابقات  از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، برگزار شد.

هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین‌المللی فیراکاپ برزیل ۲۰۲۴ بود و گروه‌ رباتیک آریانا پرو کانون یزد موفق به دریافت سهمیه حضور در این مسابقات شد.

گروه‌ رباتیک آریانا پرو کانون یزد به مقام اول رسید

 آیین پایانی هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران جمعه ۳۱فروردین ۱۴۰۳ واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران برگزار و برترین‌های این دوره معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =