کد خبر: 339015
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
مقاله دو نویسنده کانون به کنگره ادبیات کودک IBBY ۲۰۲۴ راه یافت

مقاله دو کارشناس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سی‌ونهمین کنگره ادبیات کودکان دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) ۲۰۲۴ راه پیدا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرزانه رحمانی با مقاله «عدالت فرهنگی و ترویج کتابخوانی با استفاده از نامه‌نگاری» و حسین تولائی با مقاله «کتابخانه‌های تخصصی انجمن‌های ادبی به‌مثابه ابزاری برای توسعه‌ی مخاطب نوجوان» به این رویداد ادبی راه یافته‌اند.

فرزانه رحمانی نویسنده کودک و نوجوان و حسین تولایی شاعر کودک و نوجوان، هر دو از کارشناسان ادبی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که برای ارایه مقاله خود به این کنگره دعوت شده‌اند.

سی‌ونهمین کنگره بین‌المللی IBBY از ۹ تا ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ (۳۰ آگوست تا ۱ سپتامبر ۲۰۲۴) در شهر تریست، ایتالیا برگزار خواهد شد. شعار و تم اصلی کنگره این دوره «به انقلاب بپیوندید! به همه کودکان کتاب‌های خوب بدهید» است.

برنامه کنگره شامل کنفرانس‌ها، کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های متعدد و متنوع خواهد بود. فضای زیادی هم به ارائه تجربه‌ها و شیوه‌های انتخاب آثار با کیفیت، تولید و انتشار کتاب‌های خوب، همراه با ترویج و آموزش خواندن اختصاص داده خواهد شد.

شایان ذکر است مسئولان سی‌ونهمین کنگره بین‌المللی IBBY از این دو کارشناس ادبی کانون پرورش فکری برای حضور و ارائه شفاهی مقاله‌هایشان دعوت کرده است.

مقاله دو نویسنده کانون به کنگره ادبیات کودک IBBY ۲۰۲۴ راه یافت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =