کد خبر: 339049
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
بازدید 261
«بهشت ساوجبلاغ» میزبان کتابخانه‌ی سیار کانون البرز

کودکان و نوجوانان روستای «سرخاب» ساوجبلاغ میزبان کتابخانه‌ی سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز بودند.

به گزرش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، علی امام وردی زاده، مربی سیار روستایی کانون استان با بیان این مطلب گفت روستای سرخاب منطقه ساوجبلاغ روستایی است که به عنوان «بهشت ساوجبلاغ» نامیده شده است و در مجاورت کرج، طالقان، نظرآباد و اشتهارد قرار دارد.

امام وردی افزود این منطقه به عنوان نگین تهراندشت هم شناخته شده و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است .

این مربی گفت کتابخانه‌ی سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در طی سال به مناطق روستایی و کم برخوردار شهری سر زده و برای کودکان و نوجوانان فعالیت فرهنگی اجرا می‌کند این بار روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به بهانه روز زمین پاک به این روستا رفته و با اجرای فعالیت های فرهنگی مانند معرفی وقایع ونمایش فیلم، لحظات خاظره انگیزی را برای بچه‌های روستا خلق کرد.

«بهشت ساوجبلاغ» میزبان کتابخانه‌ی سیار کانون البرز

امانت و اهدای کتاب از دیگر برنامه های اجرا شده توسط مربی سیار کانون البرز برای بچه های این روستا بود. 

گفتنی است این کتابخانه همچنین میهمان کودکان و نوجوانان روستای حسین آیاد نظرآباد بود و برنامه های مختلفی از جمله نمایشش فیلم، نقاشی، روخوانی کتاب و بازی و سرگرمی را برای کودکان این روستا نیز اجرا کرد.

«بهشت ساوجبلاغ» میزبان کتابخانه‌ی سیار کانون البرز

گفتنی است مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، از سال ۱۳۹۶ خدمت رسانی خود به مناطق روستایی استان آغاز کرده و به طور رسمی به حدود ۱۷ روستا در مناطق مختلف استان خدمت رسانی می‌کند؛ علاوه بر این در صورت امکان این کتابخانه به مناطق دیگر روستایی و مناطق کم برخوردار شهری نیز مراجعه کرده و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت های آن را به کودکان و نوجئانانی که دسترسی به مراکز فرهنگیف هنری ثابت کانون ندارند، معرفی می ‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =