داوری آثار جشنواره‌ی نشریه نگاری رضوی از ۷ شهریور آغاز می‌شود

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ی نشریه نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی در تبریز، ۳۱ مرداد اعلام شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی و بر اساس اعلام دبیرخانه‌ی این جشنواره تاکنون بیش از 1200 فرم برای شرکت در چهارمین جشنواره‌ی نشریه نگاری الکترونیکی و کاغذی رضوی تکمیل و به استان ارسال شده است.
خاطرات زیارت،سیره عملی امام رضا (علیه‌السلام)و تاثیر آن در رفتار اجتماعی و سبک زندگی مردم و نیز جایگاه امام رضا(علیه‌السلام) در فرهنگ ایرانیان از جمله موضوعات این جشنواره است.
با اتمام زمان ارسال آثار، داوری نشریات از هفتم تا دهم شهریور ماه سال جاری انجام و برگزیدگان آن 23 شهریور در تبریز معرفی خواهند شد.
این جشنواره از مجموعه برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه‌السلام) است که به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود. محمد حسین دیزجی،زهراء اطهری و فریبا برادر حکیم زاده داوران این جشنواره هستند.
اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی،تولید نشریات فرهنگی و هنری مرتبط با مفاهیم رضوی،هدایت کودکان و نوجوانان به استفاده صحیح از فضای مجازی و شناسایی وتشویق کودکان و نوجوانان به فعالیت‌های گروهی در زمینه نشریه نگاری از مهمترین اهداف این جشنواره سراسری عنوان شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت متن کامل فراخوان، پوستر و آگاهی از نحوه‌ی ارسال به وب سایت kanoongognoos.ir مراجعه کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد که یکی از موضوعات آن با عنوان نشریه نگاری کاغذی و الکترونیکی به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.