جشن بزرگ کودکان به همراه سرپرست آموزش و پرورش

به مناسبت روز جهانی کودک سرپرست آموزش و پرورش و نماینده یونیسف در ایران در نمایشگاه هفته ملی کودک سخنرانی خواهند کرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در دومین روز از هفته ملی کودک در ایران و در نمایشگاهی که به مناسبت این هفته در مرکز آفرینش‌های فرهنگیهنری کانون برگزار شده است، جشن روز جهانی کودک نیز با عنوان "کودک و بازی" از ساعت 10 تا 12 روز سه‌شنبه با مراسم شاد و متنوع برگزار می‌شود.
براساس این گزارش قرار است سرپرست آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سخنانی به موضوع کودکان و اهمیت برگزاری هفته ملی بپردازند.
همچنین در این جشن به صورتی نمادین 5 تن از اعضای کانون به قرائت بیانیه حقوق کودکان جهان می‌پردازند. در ادامه این جشن «منیر صفی الدین» نماینده یونیسف در ایران به سخنرانی می‌پردازد. علاوه بر اجرای گروه سرود هلال احمر، گروه نمایش و مسابقه به سرپرستی "مهدی قلعه"  نیز در این مراسم به اجرای برنامه می‌پردازند.
بخش دیگری از این جشن به اهدای بسته‌های فرهنگی و همین‌طور بسته‌های کمک‌های اولیه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعیت هلال‌احمر اختصاص دارد که تدارک ویژه‌ای برای کودکان در آن دیده شده است.
نمایشگاه هفته ملی کودک در مساحت 1هزار مترمربع با حضور سازمان‌های مختلف نظیر هلال احمر، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش هر روز از ساعت 8:30 صبح تا 17:30 دایر است.
مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران واقع است.