مسوولان استانی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر منصوب شدند

حکم انتصاب مسوولان کمیته‌های استانی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی سید صادق رضایی مسوول این کمیته ابلاغ شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رضایی در این احکام با انتصاب مدیران کل کانون استان های کشور به این سمت، بیان داشته است که کانون به این وظیفه و تعهد خود می‌بالد که دست‌آوردهای انقلاب اسلامی را با هنرمندی و ظرافت تمام بر روح و جان فرزندان این مرز و بوم عزیز ماندگار می‌کند و با تدبیر و امید آنان را برای پذیرش مسؤولیت‌های خطیر فردای میهن آماده می‌سازد.
وی با بیان این که کانون خانه‌ای دیرپا و با صفا برای آینده سازان ایران اسلامی است در این احکام تاکید کرده است
دفاع از دستاوردهای عظیم این انقلاب عزیز امری است که بدون تربیت صحیح نسلی که آینده میهن اسلامی‌مان را بر‌عهده خواهند داشت، ممکن نبوده و در این مسیر نهادها و سازمان‌های ذیربط مسؤولیتی بس عظیم بر دوش دارند.
مدیرعامل کانون با اشاره به فرا رسیدن ‌سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از مسوولان استانی کمیته کودک و نوجوان خواسته است با توجه به سیاست‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی در این زمینه، نسبت به  تشکیل منظم جلسات و بهره‌مندی از توان و ظرفیت کانون و دیگر ادارات عضو این کمیته در برگزاری هرچه شایسته‌تر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی اقدام کنند.
مسوولیت کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی بر عهده کانون است و در این کمیته نهادهای مختلفی مانند سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، گروه‌های کودک و نوجوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی( رادیو ایران، شبکه دو و شبکه پنج)، انتشارات  مدرسه و چند نهاد دیگر عضویت دارند.
متن کامل حکم انتصاب مسوولان کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
 
مدیر کل محترم کانون استان...
با سلام
پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که یادگار خیزش حق‌طلبانه ملت سرفراز ایران اسلامی علیه طاغوت و طاغوتیان زمان بود، بار دیگر وعده خدشه ناپذیر الهی در غلبه حق بر باطل را محقق ساخت.
حلول مبارک عید انقلاب و دهه فرخنده فجر یادآور قیامی است که به تاسی از مکتب غنی اسلام و آموزه‌های ائمه اطهار(علیهم السلام) بر مبنای عدالت خواهی و دفاع از حقوق محرمان بنیان نهاده شد ، اینک به برکت خون شهیدان والا‌مقام به درختی تنومند و پرثمر تبدیل گشته است.
دفاع از دست‌آوردهای عظیم این انقلاب عزیز امری است که بدون تربیت صحیح نسلی که آینده میهن اسلامی‌مان را بر‌عهده خواهند داشت، ممکن نبوده و در این مسیر نهادها و سازمان‌های ذیربط مسؤولیتی بس عظیم بر دوش دارند.
بی‌تردید پرورش کودکان و نوجوانانی مؤمن و معتقد به اهداف متعالی انقلاب تضمین تداوم حرکت بزرگ تاریخ بشری است که بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) آن را به سرمنزل مقصود رساند و هم‌اکنون نیز رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با درایت و شجاعت تمام سکان هدایتش را عهده دارند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان خانه دیرپا و با صفای آینده سازان ایران اسلامی به این وظیفه و تعهد خویش می‌بالد که دستاورهای انقلاب اسلامی را با هنرمندی و ظرافت تمام بر روح و جان فرزندان این مرز و بوم عزیز ماندگار می‌کند و با تدبیر و امید آنان را برای پذیرش مسوولیت‌های خطیر فردای میهن آماده می‌سازد.
با عنایت به فرا رسیدن ‌سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بدین‌وسیله جناب‌عالی را به عنوان مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان...................... منصوب می‌نمایم و امیدوارم با توجه به سیاست‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی در این زمینه، تشکیل منظم جلسات و بهره‌مندی از توان و ظرفیت کانون و دیگر ادارات عضو این کمیته در برگزاری هرچه شایسته‌تر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.
توفیقات روز افزونتان را در خدمت به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه الهی مسئلت دارم.
                                                                                                                                                                                         سید صادق رضایی
                                                                                                                                                                                         مسوول کمیته کودک و نوجوان
                                                                                                                                                                                       ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی