کانون، کودکان و نوجوانان را به آرایش فکری و قدرت می‌رساند

محمد مهدی عظیمی فرماندار نهبندان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زمینه‌ی پرورش و آرایش فکری را برای بچه‌ها فراهم می‌کند و تفکر چیزی جز اوج اقتدار انسانی نیست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، فرماندار نهبندان در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره عکس کودک با بیان این مطلب گفت:فضای کانون فضای هنر و هنر‌مندی است و هنر توان‌مندی خدا در بشریت است.
محمد مهدی عظیمی با قدردانی از تلاش مرکز فرهنگی هنری نهبندان در برگزاری سومین جشنواره عکس کودک در ایام مبارک دهه فجر گفت: مردم ایران اسلامی این ایام را جشن می‌گیرند زیرا می‌خواهند بزرگ‌ترین هنرنمایی ملت ایران را به نمایندگی از همه‌ی آزادی‌خواهان جهان بشریت روایت کنند و به این روایت افتخار می‌کنند.
فرماندار نهبندان در ادامه تأکید کرد: اگر ملتی بخواهد پیروز شود باید تفکر کند، زیرا فکر اوج اقتدار انسان است و هر ملتی که فکرهای متفاوت دارد، ملتی اندیشه ساز و موفق است.
در همین حال عظیمی با اشاره به این‌که امام راحل در اوج ناهم‌گونی، تفکر و اندیشه مردم را به سوی یک اندیشه واحد سوق داد گفت: اگر امام راحل توانست اندیشه‌سازی کند و اندیشه‌هایش را به عنوان یک نیاز مطرح کند ، دلیلش اندیشه‌هایی بود که با تفکر به نتیجه رسیده بود.
فرماندار نهبندان در بخش دیگری از سخنانش گفت: اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز فرهنگی هنری کانون منجر به تقویت فکر و پویایی هنر می‌شود و کودکان و نوجوانان را قدرتمند می‌کند.
 برای سومین سال پی در پی سومین جشنواره عکس کودک ظهر روز 17 بهمن 1392 ، در مرکز فرهنگی هنری نهبندان با حضور مسوولین، مربیان، والدین و اعضای علاقه‌مند به هنرعکاسی برگزار شد.