کد خبر: 226949
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
اعضای کانون غبار از مزار شهدای درمیان شستند

هم‌زمان با دهه‌ی مبارک فجر اعضای مرکز فرهنگی هنری درمیان با غبارروبی مزار شهدا با آرمان‌های شهدا و امام شهدا میثاقی دوباره بستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب، اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری درمیان با همراهی مسوولین بر مزار شهدای انقلاب این شهرستان حاضر شدند.
در این مراسم اعضای کانون ضمن  قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و نثار گل، مزار شهدا را با گلاب شستشو دادند و با آرمان‌های شهدا  و امام راحل (ره) میثاقی دوباره بستند.
در ادامه یکی از اعضا با قرائت دکلمه‌ای در ارتباط با " شهید" از ارادت و دوستی خالصانه کودکان و نوجوانان نسبت به انقلاب اسلامی و شهیدان سخن گفت که مورد تشویق حاضرین قرار گرفت.
قصه‌گویی انقلاب، شعرخوانی اشعار انقلاب، خاطره‌خوانی، مسابقه نشریه نگاری و نقاشی  از جمله برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری درمیان در گرامی‌داشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که با حضور دانش آموزان مدارس و اعضای کانون به مرحله اجرا در می‌آید.
هم‌چنین بارش برف زمستانی در این شهرستان در ایام خجسته دهه فجر، مقدمات حضور پر شور و نشاط اعضا و خانواده‌ها را در پارک ترافیک حاشیه مرکز فرهنگی هنری درمیان فراهم کرد و اعضا به دعوت شهرداری به ساخت آدم برفی پرداختند.
در پایان سه گروه از اعضا که بهترین آدم برفی را ساخته بودند از سوی شهرداری هدایایی دریافت کردند.